YouTube طی سه سال گذشته بیش از 30 میلیارد دلار به سازندگان محتوا پرداخت کرده است


انجام شده توسط ویراستار: به گفته مدیر عامل شرکت سوزان ووچیچکی ، یوتیوب در سه سال گذشته بیش از 30 میلیارد دلار به سازندگان محتوا پرداخت کرده است. سرویس اشتراک ویدیوی خود گوگل صفحه را در حدود سال 2021 چرخانده و همچنان در آرزوی بهبود سیستم عامل و ایجاد فضای بهتر برای سازندگان و بینندگان ثابت قدم است.

فقط در سال 2019 ، یوتیوب حدود 16 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی آمریکا (GDP) کمک کرد. طبق آکسفورد اکونومیکس ، این تقریبا معادل 345000 شغل تمام وقت است.

سازندگان همچنین در حال تنوع بخشیدن به جریان درآمد خود هستند. در نامه ای به جامعه ، Wojcicki گفت كه سال گذشته تعداد كانالهایی كه بیشتر درآمد آنها از Super Stickers ، Super Chat و عضویتها را تشکیل می دهند ، سه برابر شده است. در همین حال ، تعداد کانال های جدیدی که به YouTube Partner Program می پیوندند در سال 2020 بیش از دو برابر شده است.

https://www.youtube.com/watch؟v=8VHLnO2u9e0

Wojciechki همچنین برخی از تغییراتی را که YouTube قصد دارد سال آینده ایجاد کند ، بیان کرد.

به ویژه ، YouTube به دنبال شفافیت بیشتر در مورد سیاست هایی است که سازندگان را تحت تأثیر قرار می دهد و روند تجدیدنظر را بهبود می بخشد. این سایت ویدیویی همچنین از سازندگان ایالات متحده درخواست می کند جزئیات مربوط به جنسیت ، نژاد ، قومیت و گرایش جنسی خود را به صورت داوطلبانه به اشتراک بگذارند تا “درک کنند که در مقیاس های مختلف برای جوامع مختلف در YouTube چه اتفاقی می افتد” و کمک می کند “مکانی بهتر برای هر کس. “

نامه کامل Wojciech ، که بیشتر به موضوعاتی مانند اطلاعات غلط ، سلامتی و کمک به افراد در یادگیری مهارت های جدید می پردازد ، در وبلاگ رسمی YouTube یافت می شود.

اعتبار برای آگهی در سر insta_photos


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>