[ad_1]

انجام شده توسط ویراستار: سالهاست که تهیه کنندگان غذا سعی در یافتن راه هایی برای تکرار موفقیت سایر خرده فروشان به صورت آنلاین دارند. آنها به دلایل مختلف تا حد زیادی شکست خورده اند ، اما اکنون با همه گیری همه چیز در حال تغییر است. عاملی برای راحتی بیشتر خرید آنلاین و این واقعیت است که همه گیری پایان ندارد و به راحتی می توان درک کرد که چگونه خرید آنلاین (یعنی در بخش مواد غذایی) می تواند در اینجا بماند.

تجارت والمارت همچنان تحت تأثیر بحران مداوم بهداشت جهانی قرار دارد ، و این به روشی بد نیست.

درآمد کل برای سه ماه منتهی به 31 اکتبر سال 2020 ، به 134.7 میلیارد دلار رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 5.2 درصد افزایش داشت. حتی چشمگیرتر این واقعیت است که فروش تجارت الکترونیکی در ایالات متحده در طی سه ماهه 79 درصد رشد کرده است.

این نمره بالا به عنوان یک شاخص اضافی در مورد چگونگی تغییر رفتار مصرف کنندگان در طی یک بیماری همه گیر ، به طور فزاینده ای انتخاب می کند که با خرید آنلاین و تحویل مواد غذایی به خانه های خود یا آماده بودن برای برداشتن محدودیت ها در یک فروشگاه محلی ، در معرض دید دیگران قرار بگیرند.

با تمرکز بر روی تعطیلات ، هیچ نشانه ای از کند شدن خرید آنلاین در چند ماه آخر سال 2020 وجود ندارد.

اعتبار تصویر: Tada Images ، rchat

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir