[ad_1]

در چارچوب: مانند بسیاری دیگر از خدمات سرگرمی دیجیتال (مانند Netflix ، Hulu و Disney +) ، Steam در سال 2020 محبوبیت خود را از دست داد. با توجه به انسداد و دستورات اقامت در خانه که به دلیل همه گیری Covid-19 به مردم تحمیل شده ، تعجب آور نبود. اما بدون توجه به این ، این یک سال هیجان انگیز برای پارسه بازی بود.

گفته شد ، حتی خود والو نیز احتمالاً نمی تواند دقیقاً پیش بینی کند چگونه رشد آن تا نیمه دوم سال انفجاری خواهد شد. در سال 2020 ، پلت فرم محبوب بازی ماهانه به 120 میلیون بازیکن فعال رسید که یک گام بزرگ به جلو است.

برای مرجع ، تعداد قابل مقایسه Steam برای سال 2019 95 میلیون کاربر فعال در هر ماه است ، بنابراین سال 2020 حداقل 25 میلیون بازیکن رشد داشته است. با توجه به یادداشتی به همان اندازه چشمگیر ، استیم همچنین موفق شد 24.8 میلیون بازیکن را همزمان جذب کند.

این بازیکنان همچنین بیش از هر زمان دیگری بازی خریداری کرده اند – 21.4 درصد افزایش نسبت به سال 2019 – و آنها زمان بیشتری را سپری کرده اند منn گفت: بازی ها. به طور دقیق تر ، استیم گزارش داد که میانگین مدت زمان بازی نسبت به سال 2019 50.7٪ افزایش خواهد یافت.

باز هم ، این به دلیل افزایش وقت آزاد بسیاری از ما در سال 2020 (داوطلبانه یا غیر از این) شوک آور نیست ، اما این مانع از این نیست که Valve رجزخوانی کند.

همه این اطلاعات از آخرین پست وبلاگ Steam “سال بررسی” برخوردار است. این پست شامل چندین قطعه آبدار دیگر است – به گفته Valve ، به عنوان مثال ، استفاده از کنترلر در سال 2020 پرش شد.

46.6 میلیون کاربر تصمیم گرفتند از گیم پد به عنوان انتخاب روش ورودی در طول سال در مقایسه با 31.8 میلیون در سال 2019 استفاده کنند. درآمد واقعیت مجازی نیز باعث افزایش Steam شد و نسبت به سال گذشته 71 درصد رشد کرد.

Half-Life: Alyx بیشترین میزان این افزایش را دارد (39٪) ، اما سایر فروش بازی های VR نیز بسیار موفق بوده است و 32٪ باقیمانده درآمد را افزایش می دهد.

با در نظر داشتن همه اینها ، اکنون این سوال پیش می آید: آیا استیم می تواند در دراز مدت این همه موفقیت را حفظ کند؟ ما به عنوان علاقه مندان به رایانه های شخصی امیدواریم که چنین باشد ، اما فقط زمان مشخص خواهد شد.

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir

ایندکسر