[ad_1]

چه اتفاقی افتاده؟ Salesforce در بزرگترین خرید خود تا به امروز ، یک برنامه ارتباطی و همکاری شرکتی به نام Slack را به ارزش 27.7 میلیارد دلار خریداری کرده است. گفته می شود که این معامله از پیشنهادات Salesforce در فضای نرم افزار تجاری ، که در برابر فرهنگ همه گیر کار از راه دور با شدت گسترش می یابد ، و به منظور بهبود تجربه مشتریان موجود Salesforce که قادر خواهند بود سود بیشتری داشته باشند ، پشتیبانی خواهد کرد. ادغام اجتماعی عمیق اسلک با نرم افزار CRM این شرکت.

Salesforce Slack را در معامله قابل توجهی برای این دو شرکت گرفت ، ترکیبی که مدیر عامل Salesforce مارک بنیوف آن را “مسابقه ای که در آسمان ساخته شده” توصیف کرد. اگرچه این پیشرفت به غول CRM کمک خواهد کرد تا ردپای شرکت خود را در برابر رقبایی مانند اوراکل و مایکروسافت گسترش دهد ، اما زمان آن برای Slack بسیار مهم است ، که با رقابت سخت برنامه های ارتباطی تجاری از جمله Zoom و Microsoft Teams روبرو است.

علیرغم افزایش مداوم کاربران فعال روزانه ، اسلک سال گذشته با IPO دست و پنجه نرم کرد و حدود 40٪ از ارزش خود را در سال 2020 از دست داد. این شرکت دو زیان سه ماهه متوالی را در این سال همه گیر گزارش داد و باعث شد برنامه های کار از راه دور برای بیشتر مشاغل ، منجر به رشد و درآمد عظیم مصرف کننده برای این بخش می شود.

بر اساس این توافق نامه جدید ، مدیر عامل شرکت اسلاک ، استوارد باترفیلد همچنان به وظیفه فعلی خود ادامه خواهد داد زیرا موسس وی به یک واحد عامل Salesforce تبدیل شده است. وی بر ادغام عمیق این ابزار با نمونه کارها ابر غول CRM نظارت خواهد کرد ، جایی که همچنین به “رابط جدید Salesforce مشتری 360” تبدیل خواهد شد.

باترفیلد آن را “استراتژیک ترین ترکیب در تاریخ نرم افزار” خواند و به Salesforce اجازه داد تا در برابر رقبای ابری مانند اوراکل و مایکروسافت موقعیت بهتری پیدا کند. گفته می شود که دومی علاقه مند به خرید اسلک به مبلغ 8 میلیارد دلار در سال 2016 بود (کمتر از یک سوم این معامله) ، اما در عوض تصمیم گرفت برای مجموعه تجاری Office 365 خود روی تیم ها تمرکز کند.

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir