Rust به توئیچ کمک کرد تا در ژانویه به بالاترین سطح خود برسد


چه اتفاقی افتاده؟ همه گیری نه تنها باعث شده است که افراد بیشتری به خرید بازی بپردازند. ما همچنین وقت بیشتری را صرف تماشای دیگران می کنیم تا آنها را بازی کنند. طبق گزارش جدید ، Twitch و Facebook Gaming در ماه گذشته ساعات مشاهده خود را دو برابر نسبت به مدت مشابه در سال 2020 افزایش داده اند.

گزارشی از وضعیت صنعت زنده توسط StreamElement ها و Rainmaker.gg نشان می دهد که ساعت مشاهده Twitch و Facebook Gaming در ژانویه 2021 نسبت به سال گذشته 117 درصد افزایش یافته است.

هر دو سیستم عامل در ماه مارس گذشته شاهد یک جهش بزرگ در مخاطبان بودند ، در همان زمان بیشتر جهان به محاصره درآمدند. پس از شکستن رکوردها برای ساعت های تماشای ماه دسامبر ، رکوردهای جدید در تمام تاریخ در ژانویه ثبت شد.

Twitch ماه گذشته بیش از 2 میلیارد ساعت فراتر رفت ، در حالی که Facebook Gaming 439 میلیون ساعت صرف کرد که 13 درصد بیشتر از یک ماه در ماه است.

دسته Just Gaming غیر بازی Twitch در ژانویه با کسب 242 میلیون بازدید از محبوب ترین ها بود. پس از آن Rust (189 میلیون) ، League of Legends (163 میلیون) و Escape from Tarkov (108 میلیون) قرار گرفتند. هر گروه ماهانه افزایشی را ثبت کرد ، اگرچه هیچکدام به رشد 1.226٪ نزدیک نشدند.

xQcOW با 25 میلیون ساعت بازدید ، محبوب ترین پخش کننده ماه در این ماه بود. با auronplay و TheGrefg دنبال شد. استریم المنت ها می نویسد: “در حالی که استرینگرهای غیر انگلیسی مدتی در میان 10 نفر برتر بودند ، اما اکنون اکثریت کسانی که در این رتبه بندی تسلط دارند ، را تشکیل می دهند.”

نه تنها پخش بازی ها باعث می شود افراد بیشتری در Twitch نگهداری شوند. گروه موسیقی بیش از 24 میلیون بازدید در ژانویه 2021 مشاهده کرده است ، در حالی که در ژانویه 2020 این رقم 4.6 میلیون نفر بوده است. قالب در بسیاری از مکانهای زنده به احتمال زیاد به این افزایش کمک کرده است و انتظار می رود رشد در سال جاری ادامه داشته باشد.


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>