[ad_1]

تصویر بزرگ: روکو روز چهارشنبه گفت که 2020 را با 51.2 میلیون حساب کاربری فعال تعطیل کرد که تقریباً 14 میلیون حساب برای سال افزایش دارد. این نشانه دیگری از زمانی است که مصرف کنندگان به طور فزاینده ای از خدمات سنتی تلویزیون پولی به نفع گزینه های پخش انعطاف پذیر و مقرون به صرفه دور می شوند.

فقط در سه ماهه چهارم ، کاربران Roku حدود 17 میلیارد ساعت محتوا منتقل کردند و تعداد کل ساعات پخش شده در طول سال را به 58.7 میلیارد رسیده است. روکو گفت ، این 55 درصد افزایش برای سه ماهه و کل سال است.

Roku با سنگ بنای اساساً یک در و یک در با آمازون است. در اواخر ماه دسامبر ، غول تجارت الکترونیکی فاش کرد که پلت فرم Fire TV خود بیش از 50 میلیون کاربر فعال در ماه در سال 2020 است.

در نظرسنجی سالیانه روکو در مورد قطع کابل سال گذشته ، این متخصص رسانه های جریان دریافتند که 32٪ از خانوارهای ایالات متحده از اشتراک سنتی تلویزیون پولی برخوردار نیستند ، در حالی که 25٪ دیگر خدمات تلویزیون پولی خود را کاهش می دهند. صرفه جویی در هزینه به عنوان دلیل اصلی کاهش یا حذف اشتراک های سنتی تلویزیون های پولی ذکر شده است.

تا پایان سال 2024 تخمین زده می شود که کمتر از نیمی از خانوارهای ایالات متحده با یک ارائه دهنده کابل یا ماهواره سنتی تجارت خواهند کرد.

اعتبار تصویر rblfmr ، JJ Gouin

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir

ایندکسر