NHTSA رانندگان را به “شتاب ناخواسته ناخواسته” در خودروهای تسلا متهم می کند


با نامه: از اوایل ژانویه سال گذشته ، تسلا به تحقیق دیگری در NHTSA پیوست. این بار پیرامون ادعاهایی مبنی بر شتاب گرفتن ناگهانی اتومبیل های این شرکت که منجر به تصادف و جراحت می شود. اکنون ، تنها چند هفته پس از سالگرد انتشار این گزارش ، NHTSA تسلا را از شر همه تخلفات پاک کرده و رانندگان را سرزنش می کند.

NHTSA طبق اطلاعات ارائه شده توسط آقای برایان اسپاركس ، كه از NHTSA درخواست كرد “با همه تماس بگیرد [Tesla] اتومبیل های مدل S ، مدل X و مدل 3 از سال 2013 تاکنون تولید شده اند “به دلیل مشکلات SUA (شتاب ناخواسته ناخواسته).

اسپارکس در حمایت از شکایت خود ، در مجموع 232 شکایت “غیر تکراری” به سازمان ارائه کرد که 203 مورد از آنها شکایت با محیط زیست یا وسایل نقلیه دیگر بود.

با این حال ، پس از یک سال تحقیقات جامع ، NHTSA دریافت که شکایات اسپارکس تا حد زیادی بی اساس بود. در هر مورد جداگانه از یک رویداد SUA که داده های ورود به سیستم در آن موجود است ، “کاربرد پدال نادرست” علت شتاب است.

به عبارت دیگر ، همانطور که برخی از خوانندگان ما در سال 2020 نظریه پردازی کردند ، رانندگان به راحتی پدال اشتباه را فشار دادند. سرعت بخشیدن به زمانی که قصد داشتند متوقف شوند. البته این یک اشتباه قابل درک است و بسیاری از ما در زندگی خود یک یا دو وقت صرف کرده ایم (امیدوارم بدون فروپاشی). اما این یک اشتباه است همه چیز این نتیجه نقص در سخت افزار یا نرم افزار خودرو نیست.

این خبر خوبی برای تسلا است ، اما در عین حال نتیجه ای است که این شرکت احتمالاً از ابتدا پیش بینی کرده است. پیش از این ، شرکت ادعا کرده بود که این شکایات با سو bad نیت توسط یک کمپین “فروشنده کوتاه” انجام شده است. اگر واقعاً تسلا معتقد بود که چنین است ، آنها هیچ دلیلی برای نگرانی در اینجا ندارند – و گزارش نهایی NHTSA از این موضوع پشتیبانی می کند.

برای روشن بودن ، این گزارش تسلا را از همه پاک نمی کند آینده اعمال نادرست NHTSA این حق را برای خود محفوظ دارد که در صورت آشکار شدن سایر شکایات معتبر ، تحقیقات جداگانه را در تاریخ بعد انجام دهد. اما تاکنون ، این شرکت از یک گلوله ، البته یک هدف ضعیف ، جلوگیری کرده است.


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>