[ad_1]

در چارچوب: در حال حاضر بسیاری از بازی های PS5 از ردیابی پرتو پشتیبانی نمی کنند ، اما یکی از معدود مواردی که از آن پشتیبانی می کند ، Spider-Man: Miles Morales ، گیمرها را مجبور می کند از بین حالت “عملکرد” ​​60 FPS و حالت “Fidelity” زیباتر 30 FPS یکی را انتخاب کنند. این وضعیت ایده آل برای بازیکنان رایانه های شخصی نیست که جهشی برای راحتی این نسل داشته اند – آنها به مخلوط کردن و ترکیب تنظیمات برای ایجاد عادت کرده اند. مال خود حالت های بصری

خوشبختانه ، بازیکنان Miles Morales امروز با تنظیمات گرافیکی جدیدی که ترکیبی از گیم پلی 60 FPS و تصاویر ردیابی شده اشعه است ، کمی بیشتر شخصی سازی می شوند. این امر با کاهش کیفیت جلوه های ردیابی شده توسط عنوان (یعنی بازتاب ها) و کاهش وضوح تصویر به دست می آید.

ما در اینجا اعداد خاصی نداریم ، بنابراین مشخص نیست که مایلس مورالس با وضوح جدید با حالت جدید “عملکرد RT” کار می کند. افراد مستعد Digital Foundry بدون شک به زودی ویدیویی برای این کار خواهند داشت ، اما بر اساس تجربه خودم از بروزرسانی جدید ، بازی همچنان با عملکرد RT در تلویزیون 4K من عالی به نظر می رسد. اگر مجبور به حدس زدن باشم ، می گویم احتمالاً در 1440p کار می کند ، اما به نظر می رسد تصویر نسبت به حالت نرمال Fidelity نیز کمی نویز ردیابی اشعه دارد ، بنابراین گفتن آن دشوار است.

در هر صورت ، اگر شما نوعی گیمر هستید که از مصالحه در عملکردهای تصویری امتناع می ورزید ، توسعه دهنده Spider-Man Insomniac Games شما را در اینجا پوشش می دهد. به نظر می رسد با Performance RT ، بازی با 60 FPS ثابت و قفل شده کار می کند ، هر چقدر صحنه شدید باشد ، بنابراین نباید لکنت یا سقوط فریم های زیادی را تجربه کنید.

البته هر سه حالت برای قسمت قابل توجهی از پایگاه کاربری PlayStation کاملاً بی فایده است. با محدود بودن تعداد سهام و سایه بان بودن برخی از رانندگان تحویل ، طرفداران برای بدست آوردن یکی از کنسول های نسل بعدی سونی مشکل داشته اند. امیدواریم با انتقال به سال 2021 وضعیت سهام بهتر شود.



[ad_2]

منبع: tanha-news.ir