MetaHuman از Epic به هنرمندان بازی اجازه می دهد تا با استفاده از یک مرورگر وب ، چهره های واقع بینانه انسانی ایجاد کنند


با نامه: یک ابزار نرم افزاری جدید که توسط شرکت Epic Games ساخته شده و مبتنی بر Unreal Engine است ، قول می دهد ایجاد مدل های 3D واقعی انسان برای بازی ها و فیلم ها را با استفاده از یک مرورگر وب و قدرت ابر تسهیل کند. نزدیک به سطح واقع گرایی “دره عجیب” است ، اما بزرگترین نقطه فروش این است که باید سریعتر از مدل سازی شخصیت های سنتی و فرآیندهای انیمیشن باشد که در صنعت سرگرمی استاندارد است.

هنگامی که او در دادگاه به دلیل شرایط App Store و اداره یک باغ حصار زده یا پخش 750 میلیون نسخه رایگان از بازی ها از طریق فروشگاه Epic مشغول جنگ با اپل نیست ، این شرکت به رهبری تیم سوئینی بهترین ابزارها را برای ایجاد 3D در صنعت تولید می کند.

اکثر خوانندگان ما بدون شک نام Unreal Engine را شنیده اند که بسیاری از بازی های رایانه ای ، کنسول ها و تلفن های هوشمند را تأمین می کند. Epic اخیراً از یک ابزار نرم افزاری جدید مبتنی بر آن رونمایی کرده است که می تواند برای ایجاد چهره های انسان واقع بینانه و همچنین انیمیشن های بدن که طبیعی تر به نظر می رسند ، ایجاد شود.

این ابزار MetaHuman Creator نام دارد و در یک مرورگر وب با استفاده از یک فناوری ابری به نام Unreal Engine Pixel Streaming اجرا می شود. این نام یک جرعه است ، اما Epic می گوید این ابزار می تواند به سرعت ایجاد دارایی های دیجیتالی برای سناریوهای بسیار متنوع در تولید ویدئو و بازی کمک کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=S3F1vZYpH8c

یک مثال واضح در مورد گیمرهایی است که مجبورند مدل های شخصیتی پیچیده و متنوعی را ایجاد کنند که ممکن است هفته ها یا حتی ماه ها سخت کار کند. ابزار جدید به شما امکان می دهد یک مدل از پیش تعریف شده را بگیرید و آن را مجسمه سازی کنید ، ویژگی های مختلف صورت را اصلاح کنید ، لباس ، بافت پوست و موارد دیگر اضافه کنید. ایده این است که روند کار ساده شود تا حتی پروژه های نسبتاً کم بودجه بتوانند دارایی های با کیفیت بالا را در یک دوره نسبتاً کوتاه ادغام کنند.

با استفاده از MetaHuman Creator ، Epic همچنین از خریدهایی مانند Quixel ، Cubic Motion و 3Lateral استفاده می کند که شرکت هایی هستند که در زمینه عکس برداری واقعی ، دید رایانه ، انیمیشن صورت و مفهوم مدل سازی و ارائه سه بعدی مبتنی بر اسکن در زندگی واقعی تخصص دارند. این بدان معناست که استفاده از ابزار جدید به شما امکان می دهد علاوه بر دسترسی به کتابخانه عظیمی از مدلها و بافتهای سه بعدی ، کار حاصل را به راحتی در موتور Unreal بکشید و رها کنید.

Epic قابلیت های ابزار جدید خود را برای ایجاد دیجیتالی افراد با دو کاراکتر نمونه کاملاً کامل که می توانید با استفاده از Unreal Engine 4.26.1 به بعد بازی کنید ، ارائه می دهد. در مورد MetaHuman Creator ، این شرکت قصد دارد آن را به عنوان بخشی از برنامه دسترسی زودرس در ماه های آینده منتشر کند. می توانید برای آن در اینجا ثبت نام کنید.


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>