FCC ممنوعیت برقراری تماس مسافران در حین پرواز را حفظ می کند


چه اتفاقی افتاده؟ شرایط سخت فریاد زدن نوزادان ، تهدید Covid-19 ، چیزهای زیادی وجود دارد که می تواند سفر هوایی را استرس آور کند ، و هفت سال پیش FCC اعلام کرد که یک مورد دیگر را به این لیست اضافه می کند: اجازه دادن به مسافران برای تماس با Covid-19. تلفن همراه. خوشبختانه سرانجام تصمیمی اتخاذ شد و قطعاً اینگونه نیست.

در اوایل 12 دسامبر 2013 ، کمیسیون ارتباطات فدرال گفت که تغییر قوانین استفاده از تلفن های همراه را در طول پروازهای خطوط هوایی بررسی می کند ، پس از صعود هواپیما به بیش از 10000 پا ، اجازه تماس می گیرد. مدتی طول کشید ، اما سرانجام FCC “رسیدگی را متوقف کرد تا” رفع ممنوعیت را بررسی کند.

جای تعجب نیست که احتمال وجود یک کابین پر از مسافر که با صدای بلند با تلفن هایشان صحبت می کنند ، مورد استقبال خلبانان و انجمن مهماندار حرفه ای (APFA) ، اتحادیه ای که نمایندگی خطوط هوایی را دارد ، نبود.

اتحادیه در بیانیه خود از سال 2013 گفت: “مهمانداران ، به عنوان اولین پاسخ دهندگان و آخرین خط دفاعی در سیستم هواپیمایی کشور ، اهمیت حفظ فضای آرام کابین را درک می کنند.” ، نه تنها نامطلوب بلکه خطرناک است. “

FCC با استناد به نظرات ارسالی توسط APFA ، نگرانی ها را تأیید کرد. در بیانیه ای (از طریق Core77) ، آژانس نوشت: “مخالفت شدیدی با پیشنهادات کمیسیون بسیاری از مفسران در این مورد وجود دارد ، از جمله خلبانان و مهمانداران هواپیمایی کشورمان ، که ادعا می کنند” در حال شکست “است.[s] برای رفع نگرانی های مهم امنیت و امنیت ملی. “

APFA همچنین منطق عقل سلیم را اضافه کرد: “فقط به این دلیل که چیزی از نظر فنی امکان پذیر است ، به طور خودکار به این معنی نیست که باید به عنوان سیاست عمومی تلقی شود.” یا به قول دکتر ایان مالکوم ، “فقط به این دلیل که نمی توانید به معنای مجبور بودن باشید.”


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>