[ad_1]

تصویر بزرگ: اگرچه در این دوران های دیوانه وار پیش بینی بسیاری از مسائل واقعاً دشوار است ، اما من اطمینان دارم که در برخی از مراحل آینده کسی مطالعه عمیقی در مورد بازار آموزشگاه های تجاری برای ویدئو کنفرانس و ابزار همکاری انجام خواهد داد – و این جذاب خواهد بود. . فکر کردن در مورد چگونگی تغییر روش کار همه ما بسیار شگفت آور است.

درست است ، همه ما فقط خوشحال هستیم (یا حداقل سپاسگزاریم) که برنامه هایی مانند Zoom ، Teams ، Meet ، Webex و سایر برنامه ها وجود دارد ، زیرا آنها اجازه می دهند ارتباطات شخصی و تجاری اتفاق بیفتد و شرکت ها فعالیت کنند. اما اگر یک قدم به عقب برگردید ، فوق العاده چشمگیر است که چقدر سریع این ابزارها در ماه های آغازین همه گیری بهبود یافته اند.

همچنین شگفت آور است که به این فکر کنیم که آنها چقدر روش کار ما را تغییر داده اند. اگرچه در ابتدا تا زمانی که همه به دفاتر خود بازگشتند چیزی بیش از توقف تصور می شد ، اکنون مشخص شده است که این نوع ابزارهای همکاری تأثیر زیادی بر محل کار ما ، تعامل با آنها و تعداد فرآیندهای آنها داشته است. در عین حال ، دامنه محدود اولیه توانایی های آنها با استفاده طولانی مدت به صورت دردناکی آشکار شده است و کارهای زیادی برای کارآمدتر کردن آنها انجام شده است.

آخرین تلاش برای افزایش سهم در این بازار کاملاً رقابتی از سوی سیسکو صورت گرفته است که Webex را کاملاً دوباره طراحی کرده است. علاوه بر یک رابط کاربری خوب طراحی شده برای برنامه اصلی مشتری ، Webex جدید دارای بسیاری از ویژگی های جدید و ویژگی های اصلی پلت فرم طراحی شده برای روند کار ، برقراری ارتباط و همکاری در محیط های کار ترکیبی آسان تر و کارآمد تر است.

در حالی که تماس ویدیویی در قلب این تجربه باقی مانده است ، واضح است که سیسکو با Webex فراتر از آن به نظر می رسد ، زیرا ویژگی های پیام چت / متنی گسترده تر ، و همچنین ویژگی های نظرسنجی و پرسش و پاسخ ، یک صفحه سفید و زمان واقعی را ادغام می کند. ترجمه و رونویسی زبان.

از همه مهمتر ، سیسکو انواع مختلفی از نشست ها ، قالب ها و اندازه های مورد نیاز شرکت ها را مورد توجه قرار داده است ، هم اکنون در جهانی که عمدتاً به کار در خانه و هم در محیط های ترکیبی آینده متمرکز شده است که ترکیبات مختلف کارمندان از راه دور و محلی.

برای این منظور ، آنها چیدمان های انعطاف پذیرتری را به شما اضافه کرده اند که به شما امکان می دهد نه تنها تعداد شرکت کنندگان ، بلکه طیف گسترده ای از چیدمان ها و الگوهای جلسات را برای استفاده بهتر از پلتفرم برای انواع مختلف جلسات و همچنین برای انواع مختلف ، سفارشی کنید. تنظیمات کارمندان علاوه بر این ، این شرکت حالت ویژه ای برای حداکثر 25000 شرکت کننده در نظر گرفته است که امکان میزبانی رویدادهای مجازی با لابی های شرکت کننده ، جلسات برک آوت و سایر موارد و همچنین حالت پخش برای حداکثر 100000 شرکت کننده را فراهم می کند. با توجه به این ، به نظر می رسد این یک مجموعه کاملاً چشمگیر و عمیق از گزینه ها است که به احتمال زیاد متناسب با انواع مختلف قالبهای جلسه مورد نیاز شرکتها خواهد بود.

Webex جدید همچنین دارای ویژگی های جذاب جدید مجهز به هوش مصنوعی برای چرخاندن حرکاتی مانند انگشت شست یا تکان دادن آیکون ها است. در عمل ، این ممکن است بیشتر جذاب باشد تا مفید ، اما حداقل این یک روش جالب برای تلاش برای جذب تعامل بیشتر در جلسات مجازی است. آنچه بدون شک مفیدتر خواهد بود ابزارهای هوشمندانه برای جذاب تر کردن انواع اشتراک گذاری است ، مانند قرار دادن یک ویدیو روی یک مجری در جلوی اسلایدهای وی. این به مراتب طبیعی تر و جذاب تر از تلاش برای یافتن سر مکالمه در یک سری جعبه های کوچک بالای صفحه مشترک است. در ابزارهای پیام رسان جدید ، هوش مصنوعی برای انجام مواردی مانند برجسته سازی پیام ها یا بخش هایی از پیام ها که سیستم فکر می کند برای شما مهمترین هستند ، براساس یادگیری تنظیمات ترجیحی شما مورد استفاده قرار می گیرد.

با درک اینکه وقتی افراد شروع به بازگشت به دفتر یا مسافرت می کنند ، برای حضور در جلسات به گزینه های دیگری احتیاج دارند ، سیسکو همچنین یک برنامه موبایل Webex (که در نیمه دوم سال آینده انتظار می رود) بسیار بهتر شده را معرفی کرد که شامل توانایی انجام کارها است مانند تهیه محتوای ویدئویی در حالت تعلیق و تبدیل تلفن های هوشمند به ابزارهای با ارزش تر برای جلسات و همکاری ها. این شرکت همچنین در حال ارائه طرح های جدید تماس است که می تواند با برنامه های خدمات Webex برای ساده سازی گزینه های صورتحساب بسته بندی شود.

از نظر سخت افزاری ، سیسکو مجموعه دستگاه های خود را طراحی کرده است که به طور یکپارچه با Webex کار می کنند. Webex Desk Camera دوربینی با قابلیت 4K است که برای اتصال به لپ تاپ ها یا مانیتورهای دسک تاپ طراحی شده است ، در حالی که Webex Desk Hub به عنوان یک ایستگاه اتصال دهنده به عنوان یک دستگاه تلفن هوشمند ، همراه با یک هدست بلوتوث و نمایشگر بزرگ عمل می کند. هر دو برای ایجاد انعطاف پذیری بیشتر در کارمندان در جلسات به کارمندان طراحی شده است ، در حالی که به فروشگاه های فناوری اطلاعات شرکت امکان می دهد هات داک یا سایر مناطق کار مشترک را ایجاد کنند که انتظار می رود پس از COVID در محل کار بسیار محبوب باشد.

سیسکو همچنین نسخه جدیدی از مرکز تماس Webex را معرفی کرد که مبتنی بر پلتفرم اصلی Webex است ، اما تعدادی از ویژگی های سفارشی سازی و تخصصی اختصاص داده شده به بازار مرکز تماس ، از جمله ابزارهای کم کد برای ساخت ربات های صوتی و چت ، ایجاد اسکریپت ها و سایر گردش های کار مبتنی بر فرآیند.

در سطح بستر اصلی ، سیسکو ایجاد گرافیک Webex را توصیف کرد ، که شامل داده های کلیدی در مورد چگونگی همکاری افراد ، دستگاه های مورد استفاده و موارد دیگر است. مانند هر یک از این نوع ابزارها ، موضوعات مبتنی بر حریم خصوصی نیز می توانند یک مشکل باشند ، اما می توان از داده ها برای تقویت People Insights برای کارمندان برای درک بهتر نحوه تعامل آنها با همکاران (و شرکا) استفاده کرد. و تیم بینش برای رهبران برای درک بهتر فرایندهای همکاری در گروه های خود.

سرانجام ، سیسکو همچنین با شرکای دیگر نرم افزار از جمله Box ، Dropbox ، ServiceNow و Salesforce همکاری نزدیک دارد تا این ابزارها را در محیط Webex ادغام کند. از بسیاری جهات ، این یک استراتژی مشابه کاری است که مایکروسافت با تیم ها انجام می دهد.

هرچقدر که همه این ویژگی ها و اضافات جدید Webex روی کاغذ تأثیرگذار به نظر برسد ، چالش واقعی سیسکو این است که ببیند در این چشم انداز چگونه عمل می کند. این شرکت تلاش های قبلی خود را در زمینه ابزارهای همکاری و برنامه های مرکز تماس انجام داده است ، از جمله اینکه عملکرد مطابق انتظار برخی از آنها نبوده است. با Webex ، چشم انداز جامع تر به نظر می رسد. بیایید امیدوار باشیم واقعیت به همان اندازه جذاب باشد.

باب اودانل بنیانگذار و تحلیلگر ارشد TECHnalysis Research ، LLC ، یک شرکت مشاور فناوری است که خدمات مشاوره استراتژیک و تحقیقات بازار را به صنعت فناوری و جامعه مالی حرفه ای ارائه می دهد. می توانید او را در توییتر دنبال کنید bobodtech.



[ad_2]

منبع: tanha-news.ir