CD Projekt ویدیوی عذرخواهی را برای Cyberpunk 2077 ، نقشه راه منتشر می کند


سیب زمینی داغ: هیچ رازی نیست که در حالی که Cyberpunk 2077 بیشتر نظرات مثبت را برای رایانه دریافت می کرد ، نسخه های Xbox One و PS4 به دلیل تعدادی از مسائل خاص پلتفرم مورد انتقاد شدید قرار گرفتند. اکنون ماركین ایوانسكی ، بنیانگذار CD Projekt ، ویدئویی را منتشر كرده و از آخرین فن آوری آخرین نسل ماشین آلات عذرخواهی می كند ، زیرا وی توضیح می دهد كه چه اشتباهی رخ داده است.

“علی رغم بررسی های خوب برای رایانه ، نسخه كنسول Cyberpunk 2077 از استاندارد كیفیتی كه می خواستیم برآورده كنیم ، برخوردار نیست. من و كل تیم مدیریت از این بابت بسیار پشیمان هستیم و من این ویدئو را به خاطر آن به اطلاع عموم می رسانم” – گفت ایوینسكی

همانطور که اکثر مردم حدس می زدند ، به نظر می رسد CD Projekt Red هنگام وارد کردن یک بازی جاه طلبانه مانند Cyberpunk 2077 روی کنسول های نسل قدیمی ، بیش از حد جویدن گاز گرفته است. Iwiński “بسیاری از اشیا custom سفارشی ، سیستم های مکانیکی و مکانیکی” را که در یک شهر و تقریباً بدون زمان شارژ بسته بندی شده اند ، به عنوان چالشی برای PS4 / Xbox One X و پهنای باند محدود آنها ذکر می کند.

“هر تغییر و پیشرفت باید آزمایش شود و همانطور که مشخص شد ، آزمایش ما مشکلات زیادی را که هنگام بازی تجربه می کنید نشان نداد. [on last-gen hardware]. با نزدیک شدن به نسخه نهایی ، هر روز شاهد پیشرفت های چشمگیری بودیم و واقعاً معتقد بودیم که به روزرسانی صفر را برای روز آخر ارائه خواهیم کرد. “

توسعه Cyberpunk 2077 ، که سه بار به تأخیر افتاد ، از Covid-19 مشکل سازتر بود و مجبور بود از خانه کار کند. ایوینسکی توضیح داد: “بیشترین حرکتی که معمولاً فرض می کنیم در تماس های ویدیویی یا ایمیل از بین می رود. ما همچنین این ضربه را خوردیم.”

این ویدئو واقعاً سوالاتی را ایجاد می کند. Iwiński ادعا می کند که آزمایش CDPR بسیاری از مشکلات بازیکنان را آشکار نکرده است ، که با توجه به تعداد آنها و همچنین این اعتقاد که می تواند همه مشکلات را با یک وصله در یک روز حل کند ، تعجب آور به نظر می رسد.

علاوه بر عذرخواهی ، این ویدئو نقشه راه Cyberpunk 2077 را نشان می دهد. DLC رایگان در راه است ، اما در حال حاضر اولویت این است که به حل بازی ادامه دهید. پچ v1.1 برای 10 روز آینده به زمین می نشیند ، در حالی که پچ v1.2 چند هفته بعد می رسد. تغییر در تمرکز به معنی تغییر نسخه های PS5 / XBSX در نیمه دوم سال 2021 است.

طبق آمار Valve ، سایبرپانک 2077 از ابتدا 79 درصد از بازیکنان Steam خود را از دست داده است ، سه برابر سریعتر از Witcher 3. جالب است که ببینید آیا وصله ها و DLC بازیکنان را بیرون می کشد یا خیر.


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>