CD Projekt تظاهرات Cyberpunk 2077 E3 را “تقریباً کاملاً جعلی” انکار کرد


سیب زمینی داغ: گزارش اخیر ، که سایبرپانک 2077 را روشن می کند ، شروع ناآرام بازی را عامل سو mis مدیریت می داند و ادعا می کند که توسعه تا سال 2016 آغاز نشده است و نمایش Cyberpunk 2077 برای 2018 E3 “تقریبا کاملا جعلی” است. اکنون مدیر CD Projekt ، آدام بدووسکی ، به توجیه اقدامات این استودیو و تصحیح برخی از جزئیات دقیق تر در گزارش ، به ادعاها پاسخ داده است.

تنها چند روز پس از آنکه CD Projekt Red نقشه راه عمومی برای عذرخواهی و توسعه Cyberpunk 2077 را منتشر کرد ، گزارشی از بلومبرگ بیشتر در مورد سالهای منتهی به راه اندازی مشکل این بازی توضیح می دهد. داستان از این قرار است که در حالی که بازی برای اولین بار در سال 2012 اعلام شد ، توسعه به درستی آغاز نشد و تا سال 2016 آغاز شد. در آن زمان ، آدام بدووسکی مسئولیت کارگردانی را بر عهده گرفت و استودیو هنوز در مورد برخی از عناصر اصلی Cyberpunk 2077 تصمیم گیری می کرد ، مانند اینکه اول شخص باشم یا نه وقتی CDPR علناً اعلام كرد كه این بازی در سال 2020 راه اندازی می شود ، برخی از كاركنان استودیو نمی توانند آنچه را می شنوند باور كنند.

بلومبرگ می نویسد: “هواداران به وجد آمدند ، اما در داخل برخی از اعضای تیم فقط می توانستند سر خود را خراشیده کنند ، از اینكه چگونه تا آن زمان می توانند بازی را به پایان برسانند. یک نفر گفت که آنها فکر کردند این تاریخ یک شوخی است. بر اساس پیشرفت تیم ، آنها انتظار داشتند بازی در سال 2022 آماده شود. سازندگان برای شرط بندی بازی ، میم هایی را ایجاد کردند که در آن زمان شرط بندی می کنند. “

این گزارش می افزاید که نمایش قابل توجه E3 2018 Cyberpunk 2077 “تقریباً کاملاً جعلی” است ، افزود: “CD Projekt هنوز سیستم های اصلی بازی را نهایی و کدگذاری نکرده است ، به همین دلیل بسیاری از ویژگی ها مانند کمین های اتومبیل از دست رفته است. تولید – محصول. توسعه دهندگان گفتند که آنها معتقدند این تظاهرات ماه ها هدر رفته است و باید به ایجاد بازی بپردازد. “

موانع زبان در تیم CD Projekt Red و انتقال احتمالی آن به کار از راه دور کمکی نکرد و بحران اجباری زندگی کار را برای توسعه دهندگان به جهنم تبدیل کرد. آدریان جاکوبیاک ، برنامه ساز صوتی سابق در استودیو ، توضیح داد که او معمولاً 13 ساعت در روز کار می کند. وی گفت: “من دوستانی دارم که خانواده های خود را به خاطر این نوع شکارچیان از دست داده اند.”

همه اینها صحنه تاریکی را ایجاد می کند و ما می دانیم که داستان چگونه به پایان می رسد – با اجرای تاریک Cyberpunk 2077 روی کنسول های نسل گذشته ، بازپرداخت به مشتریان پیشنهاد می شود و در نهایت بازی از فروشگاه پلی استیشن بارگیری می شود. با این حال ، در حالی که CD Projekt Red وضعیت نامناسب بازی را انکار نمی کند ، مدیر استودیو Adam Badowski برخی از نکات ذکر شده در گزارش بلومبرگ را بر عهده گرفته است.

در یک پست طولانی در توییتر ، بدووسکی نمایش E3 Cyberpunk 2077 را “در حال انجام” توصیف کرد و افزود که “آخرین بازی ما بهتر از این نمایش قبلی است.”

Badowski همچنین بر بررسی مثبت نسخه رایانه ای تأکید کرد ، در حالی که تأیید کرد Cyberpunk 2077 در کنسول ها “مورد دیگری است”




منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>