[ad_1]

جایگزین کوکی: استفاده از کوکی ها در مرورگر یک روش بحث برانگیز است ، اما برای بسیاری از سایت ها در اینترنت ضروری است. با این حال ، گوگل به دنبال گزینه دیگری است که به داده های شخصی کمتر کاربر احتیاج داشته باشد ، در حالی که وعده قابل توجهی به تبلیغ دهندگان می دهد – API به نام “آموزش همگانی فدرال”.

از نظر گوگل ، هدف FLoC ارائه نتایج تبلیغاتی “تقریباً م effectiveثر” رویکردهای مبتنی بر کوکی از طریق گروه بندی گروه های زیادی از کاربران در خوشه هایی به نام “گروه های همگن” است. این گروه ها افراد را در گروه های تبلیغاتی بر اساس منافع مشترک سازمان می دهند.

در حالت ایده آل ، این امر باعث می شود که سلیقه ها و علایق خاص شما با شرکت های داده به اشتراک گذاشته شود – در عوض شما فقط ماهی دیگری در دریا هستید. شاید این مقایسه چاپلوسی نباشد ، اما وقتی صحبت از حریم خصوصی آنلاین می شود ، بسیار بهتر از گزینه جایگزین است.

Google تشخیص داده است که اگر سایتی اطلاعات کافی در مورد آنها جمع آوری کرده باشد که شخصاً بتواند آنها را شناسایی کند ، کاربران می توانند گروه خود را ضبط و افشا کنند ، اما بدون دسترسی به چیزی مانند آدرس IP شما ، در حالت ایده آل برای شناسایی فردی کافی نیست.

حتی در مواردی که این اتفاق می افتد ، گوگل امیدوار است که چندین روش کاهش طرح را برای پنهان کردن این روش اجرا کند ، از جمله اینکه اطمینان حاصل کند “اندازه های گروه به اندازه کافی بزرگ نیست و قابل پیگیری نیست.”

می توانید تجزیه و تحلیل کامل نحوه کار FLoC را در صفحه ویژه GitHub خود بخوانید. درباره گوگل هرچه فکر می کنید ، واضح است که اهداف این پروژه ، اگر هیچ چیز دیگری نباشد ، خوب است – یا حداقل بسیار بهتر از آنچه اکنون داریم.

ما امیدواریم که استاندارد FLoC توسط اکثر جامعه تبلیغات پذیرفته شود. در این صورت ، تولیدکنندگان مرورگر ممکن است شروع به حذف کامل کوکی های شخص ثالث کنند.

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir

ایندکسر