2020 یک سال بنر برای سازندگان محتوا است


تصویر بزرگ: در طی همه گیر شدن ، سیستم عامل ها برای ارتباط ایجادکنندگان محتوا و افراد مشهور با طرفدارانشان رونق گرفتند. همانطور که به 2021 نگاه می کنیم ، شواهد کمی وجود دارد که نشان دهد این روند کند خواهد شد. در واقع ، شرکت هایی مانند Reddit ، Snapchat و Facebook با خریدها و راه اندازی محصولات جدید سرعت خود را افزایش می دهند.

وقتی اوایل سال جاری بیماری همه گیر آغاز شد و شرکت های فناوری شروع به اعزام کارمندان به خانه برای کار از راه دور کردند ، به نظر می رسید که یک گروه به ویژه آسیب پذیر است. همانطور که مشخص شد ، تولیدکنندگان محتوا در دوره Covid رشد و نمو کرده اند.

گزارش اخیر Axios نشان دهنده میزان موفقیت فروشگاه های مختلف خرده فروشی در سال 2020 است. Patreon ، که به سازندگان کمک می کند سرویس اشتراک خود را حفظ کنند ، اکنون بیش از شش میلیون نفر رویاهای متخصصان را تأمین می کنند. پیش بینی می شود که OnlyFans ، سرویس اشتراک محتوا که یک سایت محبوب محتوای بزرگسالان است ، امسال 300 میلیون دلار سود کسب کند.

تعداد افرادی که از Twitch در جریان بودند نیز در سال 2020 دو برابر شد ، اگرچه طبق گزارش ها به طور متناسب مخاطبان کاهش پیدا نکردند.

Cameo ، وب سایت اشتراک ویدیو که در آن افراد مشهور و چهره های عمومی می توانند فیلم های شخصی را برای پرداخت طرفداران پرداخت کنند ، به همان اندازه چشمگیر است. در ماه ژوئن ، این سرویس پیشنهاد جدیدی را ارائه داد که در آن مشتریان می توانند برای شرکت در یک تماس خصوصی با Star Zoom هزینه پرداخت کنند.

حتما بخوانید:
شیائومی از فناوری Mi Air Charge با قابلیت شارژ بی سیم 5 وات چند متری خبر می دهد

بارگیری برنامه Cameo نسبت به سال گذشته 134 درصد افزایش یافته است.

ارزش سهام Etsy ، سایت تجارت الکترونیکی که مردم در آن انواع کالاهای دست ساز و صنایع دستی را می فروشند ، از ابتدای سال تاکنون 300 درصد افزایش یافته است.

اعتبار تصویر Sutipond Somnam ، ایوان کروک


منبع: tanha-news.ir