[ad_1]

انجام شده توسط ویراستار: در یک ایمیل کوتاه ، انویدیا به Hardware Unboxed (و با پسوند TechSpot) گفت که دیگر واحدهای بررسی نسخه GeForce Founders Edition را در اختیار آنها قرار نمی دهد. دلیل بیان شده؟ صرف زمان بسیار کم با تمرکز بر ردیابی پرتو RTX در مقایسه با عملکرد شطرنجی. ظاهراً Hardware Unboxed “چیزهایی را که ما (انویدیا) ، گیمرها و بقیه صنعت می بینیم نمی بیند.”

همانطور که اکثر شما می دانید ، Hardware Unboxed کانال YouTube استیو و تیم است و استیو و تیم هر دو شریک دیرینه TechSpot هستند. تا به امروز ، نشریات ما با هم همکاری و همان DNA مشتاق DNA را دارند که نزدیک به دو دهه با هم ایجاد کرده ایم. در TechSpot ، ما مفتخریم که میزبان کارهای آنها در زمینه نسخه های مکتوب آخرین بررسی ها و تجزیه و تحلیل های پردازنده ها ، پردازنده های گرافیکی و دیدگاه های کل صنعت سخت افزار رایانه هستیم.

حق انویدیا به عنوان یک شرکت ، تصمیم گیری در مورد بازبینی هایی است که برای همکاری انتخاب می کند. با این حال ، این و سایر حوادث مرتبط س questionsالات جدی در مورد استقلال روزنامه نگاری و آنچه که آنها از بازرسان هنگام ارسال محصولات بی طرف برای آنها انتظار دارند ، ایجاد می کند. ما به عنوان یک نشریه فنی مستقل ، 20+ سال گذشته را صرف تهیه محتوای عینی و آموزنده کرده ایم. سخت افزار بدون جعبه بازرسی های فنی جامع است. آنها به گونه ای طراحی شده اند که مصرف کنندگان را از هر جنبه از محصول آگاه می کنند تا شما قبل از تصمیم خرید دقیقاً بدانید که چه چیزی دریافت می کنید.

در فضای سخت افزاری گرافیکی دینامیکی امروز ، با پیشروترین پرچمداران 350 W ، ردیابی پرتوی سخت افزار و راه حل های خنک کننده عجیب و غریب ، طیف گسترده ای از نقاط داده وجود دارد که HUB در حال بررسی است. اما بالاخره ، فقط یک سوال واقعی وجود دارد که هر خریدار GPU می خواهد بداند: بازی ها روی سخت افزار خاصی چقدر خوب عمل می کنند؟ با توجه به اینکه 99٪ بازی های موجود در Steam فقط دارای خطوط شطرنجی برای تجسم هستند ، اثربخشی rasterization نکته کلیدی ای بوده که استیو در بررسی های GPU در نظر گرفته است و خواهد بود.

ردیابی اشعه ها به طور فزاینده ای اهمیت پیدا می کنند. AMD در حال تجهیز PlayStation 5 و Xbox Series X / S به شتاب دهنده های پرتوی سخت افزاری است و ما در بازی هایی مانند مرد عنکبوتی: مایلز مورالس در پلی استیشن 5 و Forza Motorsport آینده در Xbox Series X / S. .

با این حال ، بیشتر بازی ها (از جمله تقریباً تمام عناوین RTX) بر اساس مشاهده کنندگان رستر ساخته شده اند. یک کارت گرافیک فرضی با بیشتر فضای ماتریس اختصاص داده شده برای ردیابی پرتو کاملاً با Quake II RTX و … کار خواهد کرد. ردیابی ری کاملاً شایسته جایگاهی در بررسی های مدرن GPU ها است. اما در بازی ها به اندازه کافی کافی نیست که هر بازبینی مسئول بتواند آن را به جای عملکرد شطرنجی در مرکز قرار دهد. این عددی در حق کاربرانی که در درجه اول از بارهای شطرنجی استفاده می کنند ، نخواهد بود. به همین دلیل شکایت انویدیا بسیار گیج کننده است.

در یک ایمیل به استیو ، مدیر ارشد روابط عمومی انویدیا ، برایان دل ریزو گفت که “انویدیا همه کاره ردیابی پرتو است” و “علی رغم همه این پیشرفت ها ، بازخورد و توصیه های GPU شما به ویژه بر اثربخشی سرعت بخشیدن به سرعت و تمام فناوری های دیگری که ما به گیمرها ارائه می دهیم بسیار کاهش می یابد. “دل ریزو ادامه می دهد که” شما چیزها را به همان روشی که ما بازیکنان و بقیه صنعت می بینیم نمی بینید. “

این گفته به ویژه کنایه آمیز و ناخوشایند است. در صفحه فرود DLSS انویدیا ، سازنده GPU به معنای واقعی کلمه از جمله Hardware Unboxed برای ارتقا technology فناوری مقیاس گذاری هوش مصنوعی خود استفاده می کند. نگاه اولیه ما به DLSS در Battlefield V یک فناوری را نشان داد که نیاز به پیشرفت داشت. دو سال بعد ، ما DLSS 2.0 را در Control و Wolfenstein Youngblood بررسی کردیم و تأیید کردیم که پیشرفت بزرگی که Nvidia در این فناوری ایجاد کرده است. این ادعا که HUB “همه چیز را مثل هم نمی بیند” حداقل یک مسخره است. استیو به عنوان یک بازبین عینی ، در برابر بینندگان و خوانندگان خود مسئولیت دارد که همه چیز را همانطور که هست ببینند ، که ممکن است همیشه با دیدگاه انویدیا مطابقت نداشته باشد.

اعتماد و عینیت برای هر بازبینی موفق بسیار مهم است. هر کارت گرافیک برنده نیست. برخی مانند Radeon VII و GeForce GT 1030 DDR4 فقط افتضاح بودند. هر فناوری گرافیکی بازی را نیز تغییر نمی دهد.

واضح است که بازرسان می دانند این یک فرکانس منفرد نیست ، اما برای انویدیا بسیار مغرورانه است که یک ایمیل کامل بنویسد و توضیح دهد که شما می توانید با نظرات آنها یا چیز دیگری موافق باشید.

یک دهه پیش ، شتاب سخت افزاری PhysX انویدیا به عنوان انقلابی برجسته شد تا امکان تخریب پیشرفته ، پویایی سیال و شبیه سازی ذرات در بازی هایی مانند شهر آرکام و مترو: 2033. در اوایل سال 2010 ، ما معیارهای PhysX را در بررسی Mafia II قرار دادیم. AnandTech ، تام سخت افزار و سایت های دیگر نیز PhysX را به طور گسترده پوشش می دهند. با این حال ، هرگز مهمتر از عملکرد شطرنجی نشده است. معیارهای شطرنجی وجود دارد ، بیشتر تست های شطرنجی با صاف سازی فعال شده و سپس تست PhysX. در اینجا یک موضوع مشخص و ثابت از PhysX تا RTX وجود دارد: HUB و TechSpot فناوری GPU را با میزان پوشش ما فکر می کنیم کاربران برای انتخاب آگاهانه نیاز دارند.

https://www.youtube.com/watch؟v=iXn9O-Rzb_M

وقتی Del Rizzo به این نکته اشاره می کند که Hardware Unboxed و سایر اشیا “از” ماژول های پیش نمایش GPU “برخلاف سرویس گیرنده ها ،” به آنها اشاره می کنند ، مشکل حتی بیشتر است (و آفلاین است ، همانطور که JayZTwoCents آن را توصیف می کند). Del Rizzo در اینجا این نکته واضح را بیان می کند که مشتریان “GPU رایگان دریافت نمی کنند ، آنها برای پول خود سخت کار می کنند.” از این واقعیت که بررسی های دقیق HUB اغلب روزها و هفته ها طول می کشد بگذریم ، این بیانیه جنگل درختان را از دست می دهد. بله ، اکثر فروشگاه های بررسی از واحدهای فروشنده سخت افزار واحد دریافت می کنند. اما آنها با درک این نکته که بررسی هایشان به صدها هزار مشتری بالقوه می رسد که به دنبال اطلاعات قابل اعتماد هستند ، این موضوع را دریافت می کنند.

ارزیابی دقیق اینکه چند نفر پس از بررسی یکی از چندین بررسی HUB – بین TechSpot و HUB ، هزاران محاسبه می کنیم – ارزیابی دقیقاً تعداد افرادی که کارت گرافیک GeForce RTX خریداری کرده اند دشوار است ، اما مطمئناً هزینه آن بیش از قیمت کارت گرافیک است. . اما در نهایت این چیزی نیست که اینجا بازی می شود …

حمله به آزادی مطبوعات همیشه یک سناریو ضرر-ضرر-ضرر است: بازرسان ، مشتریان و شرکت ها تحت تأثیر منفی قرار می گیرند. اندکی پس از آنکه استیو با ایمیل انویدیا علنی شد ، وی دیده شد قابل توجه، برجسته، موثر پشتیبانی از طرف انجمن فنی نه تنها طرفداران Hardware Unboxed یا بینندگان و خوانندگان ، بلکه اشیا technical فنی متعددی نیز هستند که می فهمند این فقط مربوط به Steve یا Hardware Unboxed نیست ، بلکه به اصل نیز مربوط می شود.

واضح است که بازرسان می دانند این یک فرکانس منفرد نیست ، اما نوشتن یک ایمیل کامل برای انویدیا بسیار مغرورانه است که توضیح می دهد شما می توانید یا مطابق با نظرات آنها باشد ، یا دیگری. این می تواند با هر نتیجه دیگری اتفاق بیفتد. در حقیقت ، این اتفاق برای بسیاری از آنها رخ داده است ، اما یا به میزان کمتری ، یا این کار را به گونه ای انجام داده است که انویدیا (یا هر شرکت بزرگ فناوری دیگر) به سادگی نقش بی توجهی به بازبینی را بدون هیچ وقت به آنها توضیح می دهد.

کمتر از 48 ساعت بعد ، استیو خبر خوب را دریافت کرد.

انویدیا عذرخواهی کرد و همه چیز را پس داد. اخبار واقعا عالی ، اما بیایید روشن باشیم ، اگر حمایت جامعه به عنوان یک کل و افراد اصلی در فضای فناوری که چنان تأثیر عظیمی دارند که انویدیا نادیده گرفتن آنها بیش از حد بود ، رخ نمی داد. Linus از LinusTechTips (صدای عصبانی او در WAN Show ، که در بالا جاسازی شده است ، طلای خالص است) و استیو از Gamers Nexus، دو نفر از این افراد بودند.

استیو والتون (HUB) شخصی ما کسی بود که در چند روز گذشته این وضعیت را نزدیک به سینه خود تجربه کرد و انتظار می رود به زودی ویدئویی را با بازگویی او بارگذاری کند.

واقعاً لازم نیست همه چیز دشوار باشد. از این گذشته ، بازرسان ، مشتریان (و “بقیه صنعت”) موارد مشابهی را می خواهند. ما می خواهیم Nvidia ، AMD ، Intel (و جهنم ، حتی اپل!) برای تولید سخت افزار عالی که بتواند حق بازی ها و رایانه های نسل بعدی را داشته باشد. در سالهای آینده چیزهای زیادی وجود دارد که باید منتظر آنها بود.

ما همچنان یک دیدگاه جامع و گسترده را اتخاذ خواهیم کرد تا هر فناوری که پوشش می دهیم فضای منصفانه خود را داشته باشد. همانطور که انویدیا گفت ، مصرف کنندگان برای پول خود سخت کار می کنند. ما فقط می خواهیم مطمئن شویم که شما می دانید برای چه کاری هزینه می کنید.



[ad_2]

منبع: tanha-news.ir