[ad_1]

با نامه: گوگل مدتی است که به دنبال خرید شرکت فن آوری تناسب اندام Fitbit بوده است ، اما با تحقیقات طولانی درباره حریم خصوصی کمیسیون اروپا این معامله به تأخیر افتاد. با این حال ، سرانجام تحقیقات به پایان رسید و گوگل توانست به جلو حرکت کند: اکنون مالک جدید Fitbit است.

پس از ماه ها بحث و گفتگو بین گوگل ، Fitbit و EC ، سرانجام توافق حاصل شد و گوگل رسماً مالک Fitbit است. این خبر امروز به طور جداگانه توسط خود Fitbit و غول جستجوی جدید آن اعلام شد. نشریه Fitbit به شدت به روشهایی متمرکز است که خرید گوگل منجر به آینده ای روشن تر برای این شرکت و کاربران می شود ، در حالی که خطرات احتمالی حفظ حریم خصوصی را کم اهمیت می کند.

جیمز پارک ، مدیرعامل و بنیانگذار Fitbit می نویسد: “ما خودمان مرزهای ممکن را از مچ دست ، مرحله ابتکاری ، ضربان قلب ، ردیابی خواب و فشار روبرو کردیم.” نامحدود “

پارک ادامه می دهد که اعتماد مصرف کننده “همچنان در درجه اول اهمیت قرار خواهد گرفت” و همچنین محافظت شدید وی از داده های شخصی و محافظت از داده پس از ادغام حفظ خواهد شد (تصور می کنیم بخشی از این خواسته های کمیسیون اروپا باشد).

پارک گفت: “گوگل به حفظ حریم خصوصی کاربران Fitbit ادامه خواهد داد و یک سری تعهدات الزام آور با تنظیم کننده های جهانی دارد.” “… داده های Fitbit Health و Consumer Health برای تبلیغات Google استفاده نمی شود و جدا از سایر داده های تبلیغات Google نگهداری می شوند.”

باید دید آیا این ادعاهای بلند مدت در دراز مدت محقق می شوند یا خیر. قوانین کمیسیون اروپا برای این ادغام برای دهه آینده خوب است ، اما همانطور که همه ما تاکنون می دانیم ، شرکت های بزرگ فناوری همیشه به دنبال راه های جدید و خلاقانه برای انطباق هستند.

ارزش معامله بین گوگل و Fitbit در کل حدود 2.1 میلیارد دلار گزارش شده است که باید منجر به بازپرداخت دلپذیر سهامداران و بنیانگذاران Fitbit شود.

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir