قطر حلقه پیستون ماشین اندکی از قطر سیلندر اکثر میباشد و به علت داشتن خواص فنری قابل تطابق مهم استوانه سیلندر هستند. این پیستون ها نسبت به پیستون موتورهای بنزینی کلیدی قطر مضاعف خیس و اندازه تبارک خیس می باشند . این پیستون ها حرکت نرمی در داخل سیلندر دارند . وجود روغن کافی در فضای لقی دربین پیستون و سیلندر ضمن محافظت تعادل پیستون به کارایی بهتر رینگها نیز کمک مینماید و از استهلاکشان میکاهد. ترک های موجود در بدنه پیستون جهت گردش روغن و خنک کاری تاج پیستون تعبیه شده اند . همین پیستون ها معمولا در اتومبیل های مسابقه ای و اتومبیل هایی که فشار متعددی بر روی آن ها هست به کارگیری می شود . در همین پیستون تاج پیستون ، محل حلقه ها و دامن پیستون به شکل یک واحد و یک جا ساخته می شود . 3. وجود یک گاید مازاد طراح را برای تولید جکهای اساسی کورس بلند،متقاعد می سازد. سایز و شکل آن ها هم متفاوت است .برای ایجاد پیستون ها غالبا از چدن یا این که فولاد ریخته گری و همینطور از آلیاژ های آلومینیوم به کار گیری می شود . همانطور که می دانید ، نمی اقتدار پیستون را طوری ساخت که خودش را آب بندی کند . هنگامی پیستون گرم می شود این تقویت کننده انبساط کف پیستون و برامدگی بوش گژن پین را محدود می نماید . این حلقه تنها به اندازهای روغن را روی جداره سیلندر باقی میگذارد که لایه فیلم روغن به جهت روغن کاری پیستون و رینگ تشکیل شود. بخش داخلی از پلاستیک طبیعی تشکیل شده است. هیچ فردی از خارج از سرزمین دعوت نکردیم که بیاید به ما سرویس ها راهاندازی خطوط ساخت را بدهد. این نوع از موتورها گشتاور را از روش فشار اعمالی به انتهای پیستون ها و رفت و رجوع آن در درون سیلندر ساخت می کنند. پیستون ها نخستین به شاتون و از طریق شاتون به میل لنگ متصل اند . زمانی رینگ های پیستون را توده می کنیم تنش نخستین در آن ها به وجود می آید و باعث می شود به جداره سیلندر فشار رینگ پیستون تبریز بیاورند. دو حلقه بالا رینگ های فشاری میباشند که سبب می شوند که فشار ناشی از حجمی و احتراق در محیط سیلندر حبس شده و مانع رد کردن کمپرس شود. پیستون چدنی سنگین بوده و اقتدار وزنی موتور را کمتر می دهند همین طور چدن حیاتی ضریب انبساط دانسیته زیر بوده و در عین اکنون دارای ضریب انتقال حرارت پایینی است. رینگ های حجمی معمولا از چدن ساخته می‌شوند در بعضا موتورهای دیزل و پر اقتدار از رینگهایی استفاده می شود که از چدن نشکن ساخته شده اند. طراحی درست و مناسب این بخش نسبت به سیلندر و محفظه احتراق در کیفیت اختلاط هوا و سوخت احتراق و در نتیجه توان ساخت شده در موتور تاثیر دارد. فاصله میان دو لبه رینگ پس از کارگزاری آن در سیلندر را دهانه رینگ می نامند که بایستی حساس فیلر مطلوب میزان گیری شود تا از مناسب بودن آن اطمینان حاصل کرد . این جور مونتاژ به صورت گسترده ای درصنعت به عمل می رود و برای ایجاد انبوه پیستون طبق استاندارد، مطلوب می باشد. حرکت دوار: جهت چرخش در همین سیستم به جهت آب بندی مضاعف اهمیت میباشد شفت ممکن هست به رخ ساعت گرد و در هر دو جهت چرخش داشته باشد. در واقع حیاتی پر‌نور شدن موتور، نیرویی به پیستون وارد می شود که منجر می شود به صورت خطی بالا و زیر برود. هنگامیکه مخلوط سوخت و هوا مشتعل می­شود، فشار ناشی از گازهای احتراق بر بر روی سر پیستون وارد می­شود و پیستون را به سمت میل لنگ هل می­دهد. این رینگ ها در داخل شیارهای پیستون قرار دارا هستند و از خروج ترکیب سوخت و هوا از بالای محیط احتراق خودداری می نمایند تا روند انفجار و حرکت پیستون به سهولت انجام شود. نصیب های اصلی پیستون ها در اشکال متفاوت تفاوتی ندارند، البته رخ آن ها بسته به جور موتور، جور سوخت ، سیلندر ها ، سر سیلندر ها و… حلقه های روغنی عموما یکپارچه بود و کلیه این بخش ها را در برمی­گیرند. این رینگ ها فلزی که از محصول چدن خاکستری ساخته شده اند در برابر گرما مقاومت بالایی دارند. رینگ پیستون نیز به دلیل خاصیت ارتجاعی آن، از چدن یا آلیاژهای فولادی ساخته می شود. در اینجا بیشتر به تحلیل وب سایت پیستون تبریز پژو.

ایندکسر