[ad_1]

ردیف پایین: Crysis Remastered دور از انتظار طرفداران دیرینه نبود ، اما با هر وصله جدید بیشتر می شود. و از آنجا که می دانیم Crysis 2 Remastered در لیست نسخه های آینده است ، امیدواریم که به همین تعداد از مشکلات مرتبط با بازی رنج نبرد.

Crysis Remastered در سپتامبر پس از بیش از دو ماه تأخیر و وعده های زیادی برای ذوب مجدد رایانه ها (اما فقط از طریق پانل راه اندازی Epic Games به صورت اختصاصی در زمان) و کنسول ها به لطف ویژگی های گرافیکی با کیفیت بالا ، مانند ردیابی پرتو API-agnostic و بافت های با وضوح بالا

این بازی قرار بود طرفداران قدیمی را با سازگاری بهتر با سخت افزار مدرن و نمایش فنی بهتر متعجب کند ، اما تاکنون انتشار کاملا ناامیدکننده ای به دست آمده است. و این موارد مورد نیاز سیستم نیستند که به قدری سخاوتمندانه باشند که حتی بتوانند بازی های رایانه ای قدیمی را نیز اجرا کنند ، البته به شرطی که نمی خواهید در VRAM بر روی کارت ویدیوی خود نصب کنید و همزمان آن را با 4K اجرا کنید (DLSS هنوز MIA است).

گیمرها با دیدن اینکه Crysis Remastered با وجود یک نسخه بصری خیره کننده نسبت به نسخه اصلی ، تعجب کردند اما از بسیاری از محدودیت های مشابه رنج می برند. به عنوان مثال ، نسخه جدید به دلیل اینکه تمایل به از بین بردن یک هسته پردازنده در حالی که از بقیه به میزان محدودی استفاده می شود ، بسیار محدود شده است ، که به نوبه خود منجر به استفاده ناامیدکننده از GPU در مورد کارت های گرافیک بالا و متوسط ​​می شود.

وصله جدید منتشر شده در این هفته ، امیدواری را افزایش می دهد که Crysis Remastered به تدریج به همه آنچه که امیدواریم تبدیل شود – بازی ای که در آن فیزیک برگ کار می کند ، بدون مشکل فلش ، نشت حافظه بعید به نظر می رسد و کاهش تصادفی نرخ فریم نادر است. در اینجا لیستی از تغییرات وجود دارد:

  • به طور کلی بهبود عملکرد برای سیستم های با مشخصات بالا.
  • بهبود در عملکرد سیستم های مبتنی بر AMD ، جایی که ردیابی پرتو روی بسیار بالا تنظیم شده است.
  • بهبودهای انجام شده در گزینه تنظیمات بهینه در تنظیمات گرافیکی. اکنون انتخاب باید بیشتر با قابلیت های رایانه شما مطابقت داشته باشد.
  • وقتی تنظیمات کیفیت سایه روی “خیلی زیاد” یا “آیا Crysis کار می کند” ، برخی از روشنایی هایی که در بازی وجود ندارد را برطرف کرد.
  • پیشرفت های انجام شده در ردیابی اشعه وقتی روی “بسیار زیاد” تنظیم شود.
  • بهبودهای ایجاد شده در ظاهر آب در موارد مختلف برای GPU های RTX (تابش خیره کننده طبیعی تر است ، مصنوعات درخشان / اثر دانه حذف شده است).
  • مشکلی را برطرف کرد که منجر به کاهش 10 فریم در ثانیه هنگام استفاده از Borderless از طریق پنجره یا تمام صفحه شد.
  • مشکلی را حل کرد که در آن هنگام فرورفتن از بدن دشمن کشته شده ، نرخ فریم کاهش یافته است.
  • نشت حافظه ثابت که ممکن است در ابتدای بازیابی – دهکده رخ دهد.
  • مشکلی که در آن اجرای یک بازی با قابلیت HDR می تواند باعث نمایش مصنوعات در طول برش شود ، برطرف شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که منبع نور پس از شلیک سلاح درست در زیر پخش کننده ظاهر شود.
  • مشکلی را برطرف کرد که مانع از انفجار پیشاهنگان Ceph پس از مرگ شد ، که بر نرخ فریم ها تأثیر گذاشت.
  • مسیر / هوش مصنوعی برای چندین پیشآهنگی Ceph در Exodus -Sphere ثابت شده است.
  • مسئله ای که در آن حالت Speed ​​سرعت در حالی که در حالت کلاسیک نانو است ، انرژی بیش از حد انتظار را تخلیه می کند.
  • رفع اشکال در جایی که متن “تغییر / تغییر سلاح” با کلید “سلاح کوتاه” در برخی از زبانها همپوشانی داشته باشد.
  • نوک ابزار برای رنگ آمیزی یک هدف برای فشار هوا – مخزن (دیگر @ رشته)
  • تصادفی را که ممکن است با Rescue – Relic رخ دهد برطرف کرد.
  • برخی از سایه های چشمک زن Assault – بندرگاه را هنگامی که در تنظیمات “بسیار بالا” یا “CIRC هستید” رفع کرد
  • مشکلی را حل کرد که در آن نقشه کوچک / نقشه بزرگ بسیار کمتر از حد انتظار نمایش داده می شد
  • شی Rep Replace Me در کنار صدا خاموش کننده GPS Contact-Island تعمیر شده است.
  • رفع اشکالی که باعث شد سلاح های شخصیت ها مسلسل های پیاده نشده باقی بمانند
  • مشکلی را حل کرد که در کانون توجه قایق روشنایی قابل مشاهده ای ایجاد نمی کرد.
  • مشکلی را حل کرد که در هنگام حرکت از طریق اتاق Assault – Harbour ، نور مرئی تغییر می کند.
  • بهبودهای انجام شده در پوشش گیاهی در تنظیمات “بسیار زیاد”.
  • مشکلی که باعث لرزش آب شد بسته به زاویه دوربین Assault-Harbour رفع شد.
  • با استفاده از تنظیمات بهینه مشکلی برطرف شد که باعث مسدود شدن بازی شد.
  • مشکلی را برطرف کرد که مانع از شلیک بازیکن در حالت خوابیده شد
  • یک مشکل بینایی با قایقی که هنگام نجات در آب در Rescue Relic تکان نمی خورد ، رفع شد
  • مشکلی را که می تواند باعث خرابی بوت سطح شود برطرف کرد.
  • مشکلی را که پس از تغییر تنظیمات گرافیکی و سپس بارگیری مجدد در ماموریت Reckoning – Fleet ، باعث خرابی بازی می شود ، برطرف کرد.
  • نقطه قرمز نقطه اکنون مطابق هدف کار می کند و دیگر نکته ADSing را از دست نمی دهد.
  • تصادفی را که می تواند هنگام تغییر اتصالات کلیدهای اتومبیل رخ دهد ، برطرف کرد.
  • رفع چندین خرابی که ممکن است هنگام بارگیری یا خروج از بازی رخ دهد.
  • خرابی را که ممکن است هنگام بارگیری سطح دیگری از منوی اصلی رخ دهد ، برطرف کرد.
  • آنها بافت برخی از مناطق را به روز کرده اند تا دیگر به عنوان “جایگزین من نکنید” ظاهر نشوند.
  • فیزیک ثابت گیاهان.
  • چندین رشته را در کنترل هایی که با سایر عناصر UI به چندین زبان همپوشانی دارند ، برطرف کرد.
  • پاشش های غیر طبیعی حاصل از پرتاب اشیا به داخل آب را برطرف کرد.
  • تصادفی را که ممکن است در Assault-Harbour رخ دهد ناشی از نشت حافظه برطرف کرده است.
  • سوسو زدن نور بنفش بر روی Sphere – Exodus and Rescue – Relic VTOL موتور اصلاح شده.
  • سقوط ثابت که می تواند هنگام مرگ از مین در دهکده رخ دهد – بازیابی.
  • یک برچسب نادرست قرار داده شده که در رایانه Reckoning – Fleet تعمیر شده است.
  • دکمه بازگشت در انتخاب مأموریت همانطور که در نظر گرفته شده کار می کند.
  • سنگها را از هوای Attack – Tank خارج کرد.
  • بافت کشیده شده که روی زمین “Attack – tank” ظاهر می شود ثابت شده است.
  • موسیقی پس زمینه ثابت برای صحنه سطح 2 برای بازیابی.
  • با General on Awakening – Mine ، میزان روشنایی کم حجم از صحنه را اضافه کرد.
  • برخی از مصنوعات سیاه و سفید را که بر روی درب در یکی از تریلرهای KPA ظاهر می شود ، بسته به زاویه دوربین ، در Awakening – Mine برطرف کرد.
  • مسئله ای حل شد که مهمات با ظرفیت بالا پس از انتقال به یک مشکل آسان تر بهبود پیدا نکردند.
  • رفع مشکلی که باعث می شد سلاح ها بسته به حالت شلیک متفاوت به نظر برسند.
  • لاک پشت اول از قبل در تنظیمات گرافیکی کم Contact – Island قابل مشاهده است.
  • مشکلی را حل کرد که در آن بافتهای زمین در مقابل پخش کننده به طور محسوسی تغییر می کردند.
  • تصادفی را که ممکن است هنگام شارژ در Recovery – دهکده پس از اتمام Reckoning – Fleet رخ دهد ، برطرف کرد.
  • کره Replace Me ، که در کوههای Assault – Harbour قابل مشاهده بود ، ثابت شده است.
  • دارایی دفتر در اتاق رئیس بیداری – معدن تعمیر شده است.
  • برخی از تغییرات قابل توجهی که در نورپردازی رخ داده است را بسته به زاویه دوربین Reckoning – Fleet برطرف کرده است.
  • تصویر صفحه نمایش تصحیح شده است که بسته به زاویه دوربین Reckoning-Fleet تغییر خواهد کرد.
  • گزینه باز یا بستن PDA را حذف کرد ، زیرا برای یک پخش کننده استفاده نمی شود (قبلاً در نسخه اصلی فقط برای چند نفره استفاده می شد).
  • پیشرفتهای انجام شده در سایه Nomad برای انطباق بیشتر با Crysis on Core – Core اصلی.
  • برخی از آوارهای غیر بافت را که در صحنه تماس ظاهر شده بود برطرف کرد.
  • گلوله ها اکنون هنگام شلیک به اشیایی مانند اتومبیل (سوراخ های گلوله و علائم سوختگی) نشانه های صحیح را برجای می گذارند.
  • مشکلی برطرف شد که از تغییر برخی کنترلهای منو به بازیکنان جلوگیری می کرد.
  • مسئله ای که در آن هنگام ورود به مناطق خاص ، پرش های قاب رخ می دهد ، رفع شد.
  • LOD بهبود یافته از خانه مرمت – روستا.
  • برخی از اثرات ذرات دیده شده بر روی برج ها در آخرین نبرد با رئیس را برطرف کرد.
  • بخشی با وضوح پایین که در فهرست Reckoning-Fleet وجود دارد ، اصلاح شده است.
  • مسئله ای را حل کرد که در آن موهای سربازان کره ای بسته به زاویه دوربین تغییر رنگ می داد.
  • مشکلی که منجر به ظهور مصنوعات در حین انفجار نهایی Reckoning – Fleet شد.
  • رفع اشکالی که باعث شد منبع آتش در زیر کف Core قابل مشاهده باشد.
  • تجسم Core fire بهتر شده تا مطابقت بیشتری با نسخه اصلی داشته باشد.
  • مشکلی را که باعث خاموش شدن چراغ های تریلر کره ای شد برطرف کرد.
  • مشکلی را برطرف کرد که در صورت حرکت آرام به سقف دود Core – Core ، از حمله بیگانه جلوگیری می کنید.
  • مشکلی برطرف شده است که به دلیل آن تأثیر گل در نور بسیار شدید است.
  • مشکلی که باعث شد سنگ در هوای Paradise lost – یخ ظاهر شود ، برطرف شد.
  • مشکلی را که منجر به تغییر قابل توجهی در LOD شد ، هنگام مشاهده از نزدیک به آثار مخزن ، برطرف کرد.
  • رفع اشکالی که باعث از بین رفتن چراغ های سقفی پس از شلیک در Recovery – Village شد.
  • یک اثر مصنوعی در سایه که در ابتدای بهشت ​​گمشده – یخ بر روی یک کامیون ظاهر می شود ، برطرف شده است.
  • مشکلی را حل کرد که در صورت پا زدن روی Relic – Rescue مدل وانت Scar ناپدید می شود.
  • بافت بهبود یافته جزئیات مهمات محترقه.
  • مشکلی را حل کرد که بسته به زاویه محفظه باعث از بین رفتن دود می شود.
  • مشکلی که سایه چشمک می زند هنگام استفاده از دوربین شکاری بسته به دیدگاه شما برطرف شد
  • اصلاح پودر VFX از دست رفته در بیداری – معادن.
  • خرابی را برطرف کرد که اگر نام کاربری ویندوز به فارسی باشد ، ممکن است رخ دهد.
  • مرزهای قابل توجه مه از ظاهر فضای داخلی در Exit – Sphere اصلاح شده است.
  • پیشرفت در تصویر بصری چرخ های کامیون. چرخ های شکسته دیگر بافت سیاه ندارند.

در این مرحله ، توصیه می شود Crysis Remastered را با قیمت کامل 30 دلار توصیه کنید ، مخصوصاً وقتی حالت های گرافیکی زیادی برای آزمایش با نسخه اصلی وجود دارد. در نسخه جدید هنوز رزروهای دستی وجود ندارد ، که ممکن است برای برخی از افراد یک معامله باشد.

خبر خوب این است که Epic Games یک فروش جمعه سیاه برگزار می کند ، که می تواند قیمت را به سطح قابل قبولی برساند ، بنابراین حتما بازی را به فروشگاه اضافه کنید.

با وجود نسخه معیوب ، می دانیم که Crytek در حال کار بر روی ریمستر Crysis 2 ، پر از دیوانه گران قیمت Denuvo دیوانه وار است ، گرچه این شرکت هنوز اعلام رسمی نکرده است. اسناد منقضی شده همچنین وجود “Crysis Next” ، یک بازی نبرد رایگان آینده با حداکثر 100 بازیکن در هر بازی را پیشنهاد می دهد. تنها می توان امیدوار بود که Crytek کنترل کیفیت خود را بهبود بخشد تا زمانی که تصمیم بگیرد این دو بازی را رسمی کند.



[ad_2]

منبع: tanha-news.ir