[ad_1]

انجام شده توسط ویراستار: در مواقع آشفتگی ، غیر معمول نیست که افراد به مواردی متوسل می شوند که احساس خوبی به آنها می دهد. غذای راحت مثال خوبی است و برای بسیاری از خاطرات خوش گذشته ، همین احساس را برانگیخته است. جای تعجب نیست که مردم در طی همه گیر شدن به عنوان نوعی سرگرمی فرار از برنامه های تلویزیونی کلاسیک روی می آوردند.

افزایش مداوم سیستم عاملهای جریان یکی از معدود موارد برجسته در سال 2020 بود. خوشبختانه بسیاری از زیرساخت ها و کتابخانه های محتوا از قبل در دسترس بودند تا از جهش غیرمنتظره در نمایش در خانه ناشی از همه گیری پشتیبانی کنند.

برنامه های اصلی مانند Stranger Things ، Cobra Kai و Ozark معمولاً وقتی صحبت از تولید صدا و اغوا کردن مشترکان می شود ، از همه اعتبار برخوردار می شوند ، اما طبق گفته Nielsen ، محتوای قدیمی بزرگترین جذابیت در سال 2020 است.

“دفتر” ، “آناتومی گری” و “آگاهی جنایی” بیش از هر نمایش تلویزیونی یا فیلم در حال پخش جدید یا قدیمی ، دقیقه های بیشتری پخش می شود.

بینندگان سال گذشته بیش از 57 میلیون دقیقه در The Office تماشا کردند ، یک نمایش 192 قسمته. Gat’s Anatomy با 366 قسمت با پخش تقریبا 39.4 میلیون دقیقه در جایگاه دوم قرار گرفت. ذهن جنایی 35.4 میلیون دقیقه از پخش در 277 قسمت جمع شد.

پربیننده ترین سریال تلویزیونی اصلی ، Ozark از نتفلیکس ، در 30 قسمت 30.5 میلیون دقیقه به دست آورد. بهترین فیلم های سال 2020 شامل Frozen II با نزدیک به 15 میلیون دقیقه و پس از آن Moana با 10.5 میلیون دقیقه و زندگی مخفی حیوانات خانگی 2 با 9.1 میلیون دقیقه قرار دارند.

اعتبار تصویر Tero Vesalainen

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir