[ad_1]

چیزی که منتظر باشید: کسانی که در یک سن خاص هستند ممکن است به یاد بیاورند که ایده بازی های واقع گرایانه فقط یک خیال بود. امروز ، این چشم انداز به واقعیت نزدیکتر است و Project: Mara ، وحشت قریب الوقوع توسعه دهنده Hellblade ، نظریه نینجا ، ممکن است واقع بینانه ترین عنوان تا به امروز باشد.

تقریباً یک سال از اعلام مالکیت مایکروسافت نظریه نینجا Project Mara (پروژه مارا) گذشته است که وی آن را “نمایشی واقعی و معقول از وحشت ذهنی واقعی” معرفی کرده است. این شرکت می خواهد “وحشت های ذهن را تا حد ممکن دقیق و واقع بینانه” بازسازی کند.

در جدیدترین ویدیوی خاطرات سازندگان (در بالا) ، مدیر خلاق Ninja Theory ، Tameem Antoniades ، از توجه خارق العاده به جزئیات سرمایه گذاری شده در بازآفرینی مجموعه بزرگ شهر بازی بر اساس یک مکان واقعی ، آشکار می کند.

در تلاش برای ایجاد یک ماکت دقیق دیجیتالی ، تیم ابتدا آنالیز و اسکن مواد را از آپارتمان انجام داد – روندی که چندین ماه به طول انجامید. پس از آن چالش اطمینان از صحت ابعاد نسخه درون بازی بود. این امر از طریق شرکتی به نام Clear Angle Studios محقق شد ، که از اسکنرهای LiDAR برای ایجاد “ابر ابری” استفاده می کند که “برخی از بهترین مرجع هایی را که تاکنون دیده ایم” فراهم می کند.

نظریه نینجا فقط عناصر بارز را بازسازی نکرده است. حتی ابزارهای رویه ای برای تولید مو و زباله روی زمین ایجاد کرد. آنتونیادس گفت: “هنرمندان فقط برای ایجاد یک شی در آنجا نیستند ، بلکه آنها برای ایجاد سیستم هایی هستند که می توانند یک شی و تغییرات بی پایان از آن شی را ایجاد کنند.”

امیدواریم همه این جزئیات به یک بازی خوب تبدیل شود. هنوز در مورد تاریخ انتشار خبری نیست ، اما باید به زودی چیزی بشنویم.

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir