هیچ یک از برنامه های گوگل از قبل از اعمال سیاست حفظ حریم خصوصی اپل به روز نشده اند


TL ؛ دکتر: اگر مجبور بودید هیستری گسترده ناشی از فیس بوک ، گوگل و دیگران را باور کنید ، آخرالزمانی محرمانه اپل باید کاملاً در جریان باشد. ماه گذشته ، شرکت فناوری مستقر در کوپرتینو “برچسب های تغذیه ای” جدید خود را در App Store راه اندازی کرد. با این حال ، گوگل با به روز نکردن برنامه های خود سقوط تبلیغات را به تأخیر می اندازد.

شرکت سریع اعلام کرد آخرین باری که گوگل هر یک از برنامه های iOS خود را در 7 دسامبر به روز کرد. این تاریخ فقط یک روز قبل از اعمال برچسب های حریم خصوصی اپل است. از 8 دسامبر ، توسعه دهندگان باید شروع به پر کردن روش های جمع آوری اطلاعات برای هر برنامه جدید یا به روزرسانی ارسال شده به App Store کنند. سپس از این اطلاعات برای ایجاد برچسب استفاده می شود تا قبل از بارگیری برنامه ، از سیاست های ردیابی برنامه به کاربران اطلاع داده شود.

Google چندین برنامه در فروشگاه App iOS دارد ، از جمله Google Drive ، Google Docs ، Google Sheets ، YouTube ، YouTube Music ، Google Authenticator ، Google Duo و برنامه صفحه کلید Gboard. با به روزرسانی آنها قبل از موعد مقرر 8 دسامبر ، Google سیاست حفظ حریم خصوصی جدید اپل را حداقل تا زمانی که سلامتی برنامه شروع به دردسر کند ، دور زده است.

اینکه چه مدت غول جستجو از برنامه های iOS خود چشم پوشی می کند ، هنوز مشخص نیست. از آخرین به روزرسانی گوگل فقط چهار هفته می گذرد و برنامه ها معمولاً برنامه به روزرسانی متفاوتی دارند. با این حال ، نگاهی گذرا به تاریخچه نسخه نشان می دهد که Google به طور مداوم چندین بار در ماه برنامه های iOS خود را به روز می کند (در زیر). بنابراین تعویض به مدت چهار هفته بدون به روزرسانی هیچ یک از آنها بسیار غیرمعمول است.

Google به درخواست های اظهار نظر در مورد وضعیت پاسخ نداده است.

اگرچه او خیلی مستقیم نگفت ، اما موضع گوگل در مورد قوانین جدید اپل تابستان سال گذشته به طور غیرمستقیم کاملاً واضح بود ، زمانی که چندین آژانس بازاریابی علیه سیاست های حفظ حریم خصوصی آینده اپل صحبت کردند. آنها خصوصاً ویژگی هنوز به طور کامل اجرا نشده iOS 14 را دوست ندارند که به شما امکان می دهد ردیابی هر برنامه را کنار بگذارند. هر دو گوگل و فیس بوک بودجه این گروه ها را تأمین مالی کردند ، بنابراین گرچه مستقیم صحبت نمی کرد ، گوگل پول خود را در جایی که می گفت قرار داد.

وقتی فیس بوک از قوانین انتقاد کرد بیشتر با اپل همسو بود در ماه اوت گذشته زنگ هشدار را به صدا درآورد و به کسانی که از شبکه مخاطبان آن استفاده می کردند هشدار می داد که حتی پس از اینکه اپل ویژگی های جدید حریم خصوصی را ارائه داد ، حتی ارزش ارائه یک سیستم عامل تبلیغاتی iOS 14 را ندارد. اپل گفت اجرای سیاست های حفظ حریم خصوصی را تا سال 2021 به تأخیر می اندازد ، اما پس از آن یک ماه بعد بازگشت. پس از آن فیس بوک یک کمپین تبلیغاتی علیه این غول فناوری راه اندازی کرد و دو تبلیغ تمام صفحه را با این ادعا آغاز کرد که سیاست های اپل باعث از بین رفتن مشاغل کوچک خواهد شد.

با این حال ، با وجود همه شکایات غیر مستقیم و مستقیم گوگل ، به نظر می رسد تنها دلسوزی آژانس های تبلیغاتی و تعداد انگشت شماری از توسعه دهندگان برنامه است. مصرف کنندگان نگران انتقاد نیستند. برعکس ، کاربران آیفون ایده کنترل بیشتر بر اطلاعات شخصی خود را بسیار تحسین کرده اند.

اعتبار تصویر: ymgerman


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>