[ad_1]

با نامه: چندی پیش ، شاهد بودیم که یک طرفدار نینتندو با ابتکار عمل ، ردیابی پرتوی بی درنگ را به Super Mario 64 ، با مجوز از پورت غیر رسمی طرفداران بازی ، که اوایل سال جاری راه اندازی شد ، آورد. همانقدر که این موفقیت چشمگیر بود ، برنامه نویس بن کارتر پیش بینی ها را افزایش داد و ردیابی پرتوها را به کنسول Nintendo بسیار قدیمی تر: سیستم سرگرمی Super Nintendo (SNES) آورد.

بله ، درست خواندید: SNES از همه کنسول ها اکنون می تواند تیرها را ردیابی کند – چیزی مانند. ظاهرا SNES فاقد هرگونه سخت افزار ویژه RT بود ، بنابراین کارتر مجبور شد کمی حیله گری کند. وی یک فناوری خارجی ایجاد کرد که SuperRT نامیده می شود ، “یک تراشه ویژه که عملیات ردیابی پرتو نور را انجام می دهد.”

برای ایجاد این تراشه و کارایی آن ، کارتر پرونده را هم از SNES (دستگاه “در غیر این صورت اصلاح نشده است”) و هم از یک کارتریج مخصوص بازی جدا کرد و به آن فضای کار آزادانه کابل ها را داد. SuperRT سپس مستقیماً در کارتریج تعبیه می شود تا بدون نیاز به تغییر ساختار سخت افزاری SNES ، قدرت پردازش را اضافه کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=2jee4tlakqo

تجزیه و تحلیل کامل نحوه عملکرد SuperRT ماهیت فوق العاده فنی دارد ، اما اگر برای شیرجه رفتن آماده هستید ، کارتر در اینجا جزئیات زیادی درباره پروژه خود ارائه می دهد

به طور خلاصه ، SuperRT برای جمع آوری اطلاعات صحنه در حین بازی از یک تراشه آرایه پورت قابل برنامه ریزی یا FPGA در سایت استفاده می کند. سپس از این اطلاعات برای محاسبه اثرات دقیق RT مانند بازتاب و سایه استفاده می شود. رندرهای نهایی بدون بارگیری بیشتر SNES (از آنچه می توانیم بگوییم) به صفحه نمایش منتقل می شوند.

شما می توانید این فناوری را در دو فیلم بالا مشاهده کنید – با توجه به محدودیت های سخت افزار SNES ، نتایج کاملاً چشمگیر است و بسیار جالب است که ببینید آیا می توان با بازی های واقعی کار کرد یا خیر.

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir