هزینه های مصرف کننده برای سخت افزار و لوازم جانبی بازی های رایانه ای در ایالات متحده در سال 2020 62٪ افزایش یافته است.


ردیف پایین: هزینه های مصرف کننده برای سخت افزار و لوازم جانبی بازی های رایانه ای در ایالات متحده در سال 2020 به 4.5 میلیارد دلار رسیده است که 62 درصد نسبت به 2019 افزایش یافته و بیش از دو برابر کل فروش سال 2017 است. اگر کمبود سهام و پوست سر ثابت نبود نیمه دوم سال 2020. هزینه های مصرف کننده برای سخت افزارهایی مانند پردازنده ها و کارت های ویدیو احتمالاً حتی بیشتر خواهد بود.

طبق گزارش گروه NPD ، همه دسته از سخت افزارها و لوازم جانبی در سال گذشته رشد دو رقمی داشتند ، اما بیشترین رشد را هدفون های کامپیوتر ، مانیتورها و صفحه کلیدها داشتند ، هم از نظر دلار تولید شده و هم از طریق واحدهای فروخته شده.

در همین حال ، به گفته این شرکت ، فروش محتوای رایانه دیجیتال با 19 درصد افزایش به 7.5 میلیارد دلار رسیده است.

استیفن بیکر ، مشاور صنعت فناوری NPD ، گفت که اقدامات مسدود کننده همه گیری در رشد در بخش مشاهده شده است زیرا مصرف کنندگان از خانه بودن لذت می برند. مت پیسکاتلا ، تحلیلگر صنعت بازی های ویدیویی در گروه NPD ، همان احساسات را تکرار کرد.

پیسكاتلا افزود: “در طول سال 2020 ، هم تعداد پخش كنندگان بازی های رایانه ای رایانه ای و هم زمان و هزینه این بازیکنان برای بازی های رایانه ای افزایش چشمگیری داشته است.”

با نگاه به جلو ، گروه NPD انتظار دارد که تقاضای افزایش سطح سخت افزار و لوازم جانبی بازی های رایانه ای را یکسان کند. به همین ترتیب ، این گروه در سال 2021 رشد فقط سه درصدی را در این بخش پیش بینی می کند.

اعتبار تصویر Gorodenkov، Ekkafan Shimpali


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>