[ad_1]

همه چیز اتفاق می افتد: با انتشار هر دستگاه جدید ، کاربران لازم است با چندین خطای که در هنگام آزمایش از دست رفته اند روبرو شوند. در بیشتر موارد ، اشکالات خیلی آزار دهنده نیستند ، اما در موارد نادر می توانند معامله را مختل کنند. اکنون این یکی از موارد آیفون 12 است.

صدها کاربر در انجمن پشتیبانی اپل اعلام کرده اند که آیفون 12s جدیدشان (همه مدل ها) به طور غیر منتظره سیگنال تلفن همراه را از دست می دهند. هزاران نفر دیگر شکایات مشابهی را درباره رتبه بندی Verizon ، AT&T و iPhone منتشر کرده اند.

مشکل این نیست که تازه بوجود آمده باشد. اولین گزارش ها مربوط به اواخر ماه اکتبر است ، اگرچه موج شکایات در 72 ساعت گذشته ثبت شده است. اپل مطمئناً از این مسئله آگاه است ، اما در این باره توضیحی نداده است ، بنابراین دانستن اینکه آیا اصلاح و رفع مشکل در حال انجام است دشوار است.

در نگاه اول ، به نظر می رسد این خطا ارتباطی با تعویض برج های سلول هنگام مسافرت کاربر داشته باشد. چندین نفر گزارش کرده اند که با یافتن نقطه ای که سیگنال ها از آنتن به آنتن دیگر می روند ، می توانند با سیگنال از دست رفته مشکلی را تولید کنند. با این حال ، تعداد قابل توجهی از مالکان گفتند که وقتی اصلاً جابجا نشده اند ، استقبال را از دست داده اند. به نظر نمی رسد که آیفون در شبکه LTE یا 5G باشد.

برخی گزارش می دهند که این سیگنال پس از چند دقیقه به خودی خود برمی گردد ، اما برخی دیگر نمی توانند منتظر بمانند ، به ویژه کسانی که از تلفن های خود برای تجارت استفاده می کنند. از نظر راه حل ، کاربران در راه اندازی مجدد تلفن ، روشن و خاموش کردن حالت هواپیما ، یا برداشتن و تعویض سیم کارت موفقیت پراکنده ای داشته اند. این راه حل ها در بهترین حالت محدود هستند ، زیرا مشکل را برای همیشه حل نمی کنند.

این خطای تلفن همراه تنها مانعی نیست که آیفون 12 از زمان راه اندازی تجربه کرده است. کاربران همچنین مشکلات مربوط به ویژگی ، صفحه نمایش و پیام های MagSafe را گزارش کرده اند.

اعتبار تصویر: ددی گریگورویو

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir