نینتندو سوییچ 23 ماه متوالی کنسول های رقیب خود را در ایالات متحده به فروش رسانده است


به اختصار: تصور اینکه وقتی نینتندو برای اولین بار سوییچ را در سال 2016 اعلام کرد و باعث استقبال چشمگیر بسیاری شد ، سخت است که سرانجام برای 23 ماه متوالی به پرفروش ترین کنسول ایالات متحده تبدیل شود.

این آمار پس از فروش کنسول هیبریدی نینتندو در ماه اکتبر با فروش 735،926 دستگاه سوئیچ و سوئیچ لایت در ایالات متحده به بهترین فروش رسیده است. این دومین آمار فروش کل کنسول ها در ماه است که تنها 807،000 واحد Wii فروخته شده در اکتبر 2008 شکست خورده است.

صنعت بازی های ویدیویی یکی از چندین موردی است که از زمان همه گیر امسال در حالی که افراد بیشتری فعالیت های خانگی را انتخاب می کنند ، شدت گرفته است. نینتندو می گوید فروش سوییچ در ماه اکتبر 136 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. تاکنون 22.5 میلیون دستگاه در ایالات متحده فروخته شده است ، در حالی که محموله های جهانی 68 میلیون است. این امر باعث می شود تا در جایگاه دوازدهم در پرفروش ترین کنسول ها قرار بگیریم ، که با توجه به اینکه فقط در سال 2017 منتشر شد ، آماری چشمگیر است – دومین ماشین جوان در بین 20 لیست برتر ، PlayStation 4 2013 است.

نیک چاوز در گفتگو با The Verge ، فروش و بازاریابی Nintendo America SVP ، موفقیت اخیر را ناشی از افزایش در دسترس بودن دستگاه دستی و نسخه Switch برای Animal Crossing دانست. “این بازار در حدود 4 اکتبر به بازار بازگشت و بسیاری از مردم هیجان زده بودند که در اسرع وقت به آن دسترسی پیدا کردند. ما به اندازه کافی در طول این تعطیلات تا سال 2021 ادامه خواهیم داشت.”

https://www.youtube.com/watch؟v=Tn5uyhySpuc

هنگامی که از آن در سال 2016 رونمایی شد ، نگرانی از اینکه سوییچ بعدی Wii U باشد ، شاهد کاهش 7 درصدی قیمت سهام نینتندو است – یک مشاور صنعت بازی گفت: “چه کسی به جز طرفداران نینتندو ، سوییچ را خریداری خواهد کرد ؟ ” ممکن است یک سری X / S PS5 و Xbox وجود داشته باشد اما برخی از تحلیلگران معتقدند که سوییچ رکورد خود را گسترش می دهد و در تعطیلات به پرفروش ترین کنسول تبدیل می شود.


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>