مایکروسافت به توسعه دهندگان کمک می کند تا بازی هایشان در دسترس افراد معلول باشد


چه اتفاقی افتاده؟ مایکروسافت دستورالعمل های دسترسی Xbox خود را به روز کرده است تا درک و پایبندی توسعه دهندگان را آسان تر کند. در حالی که در آن حضور داشت ، ردموندی همچنین تصمیم گرفت یک برنامه اعتبار سنجی را برای کمک به توسعه دهندگان در آزمایش و شناسایی موانع موجود در بازی ها که بازی برای افراد معلول را دشوار می کند ، راه اندازی کند.

در ژانویه 2020 ، مایکروسافت رهنمودهای دستیابی به دستورالعمل های Xbox (XAG) را منتشر کرد ، مجموعه ای از بهترین روش ها برای بررسی قابلیت دسترسی به بازی. ایده این بود که به طراحان کمک کند تا ایده هایی برای کمک به پیشبرد تلاش های دستیابی ارائه دهند.

طی سال گذشته ، مایکروسافت بازخورد گسترده ای را از توسعه دهندگان ارسال کرده است. برخی از آنها زمینه و توضیحات بیشتری را در مورد چگونگی اطمینان از رعایت صحیح این دستورالعمل ها در بازی هایشان درخواست کردند ، در حالی که برخی دیگر در مورد شروع و تأثیر XAG بر تجربه بازی برای بازیکنان دارای معلولیت کمک کردند.

https://www.youtube.com/watch؟v=MwYTLiXI6zY

تیم دسترسی به بازی مایکروسافت که مجهز به بازخورد بود ، مجبور شد روی به روزرسانی XAG کار کند. آنها زبان به کار رفته در دستورالعمل ها را بهبود بخشیدند تا درک آن کمتر فنی و آسان باشد ، اهداف مشخصی برای هر XAG مشخص شده ، س questionsالات دامنه ای برای کمک به توسعه دهندگان در شناسایی کدامیک از XAG ها برای پخت و پز وجود دارد. در بسیاری از نمونه های واقعی دستورالعمل های عملی.

تیم با درک اینکه می توانند از این هم فراتر بروند ، با مهندس قابلیت اطمینان بازی همکاری کردند تا یک برنامه تست قابلیت دسترسی برای تأیید اعتبار بازی هایی که طبق دستورالعمل هستند ، ایجاد کنند. اکنون توسعه دهندگان می توانند بازی خود را به Xbox یا PC برای مایکروسافت ارسال کرده و آن را در برابر XAG آزمایش کنند. همه تست ها با کمک اعضای انجمن برای بازی و افراد معلول انجام می شود که بازخورد و بینش هایی را ارائه می دهند که ممکن است گیمرهای بالقوه از آن غافل شده باشند.


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>