[ad_1]

ردیف پایین: فیس بوک یکی از عجیب ترین سالها را در آخرین خاطره با یادداشت مثبت به پایان رساند ، به لطف دو روند اقتصادی مهم که در طی همه گیری ایجاد شد. بسته به چگونگی پیشرفت اوضاع در ماه های آینده ، ممکن است شاهد همان موارد یا کاهش رشد درآمد تبلیغات باشیم.

برای سه ماهه منتهی به 31 دسامبر سال 2020 ، فیس بوک 28.1 میلیارد دلار درآمد کسب کرد که نسبت به سال قبل 33 درصد افزایش داشته است.

در همین حال ، درآمد خالص به 11.2 میلیارد دلار رسید که 53 درصد بیشتر از 7.3 میلیارد دلار تولید شده در مدت مشابه سال قبل است. سود ناخوشایند هر سهم 3.88 دلار بود که در مقایسه با 2.56 دلار نسبت به سال قبل 52٪ سود سودآوری دارد.

کاربران فعال روزانه در دسامبر به طور متوسط ​​به 1.84 میلیارد نفر رسیده اند که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است ، در حالی که کاربران فعال ماهانه در پایان سه ماهه به 2.80 میلیارد نفر رسیده اند که 12 درصد نسبت به پایان سال 2019 افزایش یافته است.

فیس بوک دو روند اقتصادی گسترده را شناسایی کرده است که ممکن است به این شرکت در طی همه گیر شدن کمک کند: تغییر مداوم به سمت تجارت آنلاین و تغییر تقاضای مصرف کننده برای محصولات و دوری از خدماتی مانند مسافرت.

دیوید ونر مدیر مالی گفت: “با نگاه به جلو ، تعدیل یا تغییر یک یا هر دو روند می تواند مانعی برای رشد درآمد تبلیغات باشد.”

مدیر عامل شرکت گفت که فیس بوک همچنین از نظر هدف قرار دادن تبلیغات در سال 2021 با توجه به تأثیر تغییرات در سیستم عامل ، به ویژه “iOS 14” و تغییر فضای نظارتی ، انتظار می رود با وزشهای جانبی قابل توجهی روبرو شود. به طور خاص با iOS 14 ، ونر گفت که انتظار می رود تأثیر آن در نیمه دوم سه ماهه اول آغاز شود.

عکس های ارائه شده توسط لورا هاتون ، آنیکی

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir