فیس بوک به کاربران واتس اپ می گوید که جمع آوری داده ها چندان بد نیست


در چارچوب: فیس بوک پس از اینکه هفته گذشته از سیاست های گسترده جمع آوری اطلاعات WhatsApp رونمایی کرد ، در میانه بحران روابط عمومی دیگری قرار دارد. قوانین مربوط به دوره در مورد فیس بوک یکسان است. به طور خلاصه ، می توانید از محصول وی استفاده کنید به شرطی که به او اجازه دهید داده هایی را از شما برای فروش به تبلیغ دهندگان جمع کند – اما نحوه ارائه آن باعث خشم و عصبانیت شما شده است.

اعلان های پاپ آپ که فیس بوک برای آگاهی دادن به کاربران از تغییرات سیاست استفاده می کرد ، به نظر همان چیزی بود که بسیاری “اولتیماتوم” می نامند.

در بیانیه آمده است: “با لمس” من می پذیرم “، شما شرایط جدید و سیاست حفظ حریم خصوصی را می پذیرید که از 8 فوریه 2021 اجرا می شود.” “بعد از این تاریخ ، برای ادامه استفاده از WhatsApp باید این به روزرسانی ها را بپذیرید. اگر ترجیح می دهید حساب خود را حذف کنید و اطلاعات بیشتری می خواهید ، می توانید از مرکز راهنمایی نیز دیدن کنید. “

در سال 2016 ، حدود دو سال پس از آنکه فیس بوک WhatsApp را خریداری کرد ، یک تغییر مشابه در سیاست وجود داشت ، اما به کاربران این امکان را داد تا از جمع آوری و به اشتراک گذاری داده ها با اشخاص ثالث انصراف دهند. این بار چنین شرطی وجود ندارد ، بنابراین اگر کاربران موافقت نکنند ، دسترسی به حساب خود و تمام پیام های بایگانی را که ممکن است ذخیره کرده باشند از دست می دهند.

این حرکت در حال حاضر بسیاری از کاربران را از سیستم عامل دفع کرده است. یک روز پس از شروع اعلان ها ، برنامه رقابتی پیام رسان سیگنال اعلام کرد که برای کنار آمدن با هجوم کاربران جدید مشکل دارد.

لایه های زیادی از پیاز عصبانیت وجود دارد که کاربران و گروه های حریم خصوصی بیان می کنند. با این حال ، تیم کنترل آسیب فیس بوک به یکی از جنبه های آن و به طور م effectivelyثر پایبند است اخراج شده به نظر می رسد که این سر و صدا فقط بر اساس شایعات است.

حساب رسمی توییتر WhatsApp گفت: “ما می خواهیم به برخی شایعات پاسخ دهیم و 100٪ روشن باشیم که همچنان از پیام های شخصی شما با رمزگذاری پایان به پایان محافظت می کنیم.”

این پست شامل یک اینفوگرافیک (در بالا) لیست موارد مختلفی است که برنامه جمع نمی کند ، به ویژه ذکر شده است که Facebook / WhatsApp نمی تواند پیام های شخصی شما را بخواند. برای اپلیکیشن پیام رسان ، که رمزنگاری end-to-end را تبلیغ می کند ، کمی شبیه این است که بچه ای گرفتار شام خوردن با سگ می شود و سپس می گوید: “خوب ، من داخل ظرف کوکی نرفتم.” این موضوع تقریباً بی ربط است و هیچ ارتباطی با ناراحتی مصرف کنندگان ندارد.

همچنین جالب است که فیس بوک وقت صرف کرده و یک تصویر مختصر و واضح از داده هایی را که جمع آوری نمی کند ، ایجاد کرده است ، اما هنوز همان کار را برای تغییرات واقعی سیاست انجام نداده است. درعوض ، کاربران باید به صفحه شرایط استفاده 5264 کلمه ای و خط مشی رازداری 3،879 کلمه ای مراجعه کنند.

در نهایت ، دانستن آنچه در مورد آن توافق می کنند به عهده مصرف کنندگان است. با این حال ، تلاش فیس بوک برای خنثی کردن واکنش با تکان دادن پرچمی برای کاری که انجام نمی دهد در حالی که کاری را که در پشت مجارستان انجام می دهد پنهان می کند ، به او کمک نمی کند.

اعتبار تصویر: DenPhotos




منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>