فیس بوک با تبلیغ روزنامه مهم دیگری اپل را مورد حمله قرار می دهد


با نامه: در اوایل این ماه ، فیس بوک به همراه 48 دادستان ایالتی ، در مورد چندین موضوع ضد انحصاری توسط FTC شکایت شد. در پاسخ ، این غول اجتماعی معتقد است که اپل باید بیشتر این توجه را داشته باشد تا اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد و توانایی انصراف از جمع آوری داده ها را در برنامه هایی مانند فیس بوک و اینستاگرام فراهم کند ، که لیستی کاملاً طولانی از موارد برای ردیابی دارند.

فیس بوک جدی ترین منتقد ویژگی جدید شفافیت ردیابی برنامه اپل در iOS 14.3 است. این ویژگی به تأخیر افتاد زیرا طرفداران حریم خصوصی اپل را تحت فشار قرار دادند تا در اسرع وقت آن را پیاده سازی کند تا کاربران بتوانند دید بهتری از نحوه ردیابی اطلاعات شخصی برنامه ها به کاربران داشته باشند.

فیس بوک با کاهش 40 درصدی درآمد روبرو شده است ، به همین دلیل این شرکت اخیراً در یک جنگ صلیبی علیه اپل بوده است. روز چهارشنبه ، این غول اجتماعی کمپینی را تشکیل داد که شامل تبلیغات تمام صفحه در روزنامه هایی مانند نیویورک تایمز ، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست بود و سعی در جلب حمایت بیشتر مردم از این ایده داشت که مشاغل کوچک تحت تأثیر محدودیت اپل قرار خواهند گرفت. برای جمع آوری داده ها و تبلیغات هدفمند.

فیس بوک در گفتن اینکه تبلیغات هدفمند به احتمال زیاد نوعی مشارکت درآمدزایی برای مشاغل کوچک است که یا نمی توانند هزینه خدمات دریافتی خود را انتخاب کنند ، کاملاً اشتباه نیست. با این حال ، اپل قبلاً در حال فیس بوک با بیانیه ای است که موقعیت اولی را در نحوه ارائه تبلیغ به مشتریانش روشن می کند.

به طور خاص ، اپل معتقد است که این خدمات را به مشتریان خود ارائه می دهد و به آنها اجازه می دهد تا بسته به اولویت شخصی خود ، انتخاب کنند که آیا می خواهند ردیابی شوند ، کی و توسط چه کسی پیگیری شوند. به عبارت دیگر ، اپل می خواهد شرکت هایی مانند فیس بوک به همان استانداردهای حفظ حریم خصوصی و شفافیت (ظاهرا) بر برنامه ها و خدمات اپل ، پایبند باشند.

فیس بوک احتمالاً به یکی از دو نتیجه امیدوار است. یا اپل در برابر فشارهای عمومی تسلیم می شود تا سیاست جدید App Store خود را منتشر کند ، یا نهادهای نظارتی می توانند مداخله کنند تا اپل را وادار به استفاده از حریم خصوصی بهانه ای برای سو abuse استفاده از موقعیت مسلط خود کنند. مورد دوم احتمال بیشتری دارد ، زیرا به نظر می رسد فیس بوک قصد دارد ثابت کند که اپل به همان اندازه مقصر جمع آوری سکوت داده ها از طریق چیزی به نام ID Advertiser ID (IDFA) است.

در اتحادیه اروپا ، اپل به دلیل استفاده از IDFA قبلا مورد انتقاد قرار گرفته است ، اما کمیسیون حمایت از داده های ایرلند با بودجه کم هنوز تحقیقات رسمی را آغاز نکرده است.

فیس بوک همچنین از قانون جدید بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا و قانون خدمات دیجیتال ، که قوانین جدید مدیریت درب را معرفی می کند ، استقبال می کند که باید از سوusing استفاده صاحبان سیستم عامل برای آسیب رساندن به توسعه دهندگان و مشاغل کوچک جلوگیری کند.

در مورد تبلیغات روزنامه فیس بوک ، آنها امروز تبلیغ جدیدی را با عنوان “سیب علیه اینترنت رایگان” راه اندازی کردند که سعی می کند خوانندگان را متقاعد کند که غول مستقر در کوپرتینو به طور مخفیانه سعی دارد همه برنامه ها و خدمات را به یک مدل پولی که می تواند انتقال دهد. از اشتراک ها و خریدهای درون برنامه ای هزینه دریافت کنید.

در این آگهی ، فیس بوک همچنین ادعا می کند که اگر بودجه تبلیغاتی خود را یکسان نگه دارند ، مشاغل کوچک می توانند انتظار داشته باشند که به طور متوسط ​​60٪ فروش کمتری داشته باشند. طبق مطالعه فیس بوک Deloitte ، تبلیغات هدفمند شبکه های اجتماعی بیشترین تغییر مثبت را در زمینه همه گیری مشاهده کردند ، اما تبلیغات غیر هدفمند نیز رشد دو رقمی داشتند ، همچنین موتور جستجو و تبلیغات نمایش داده شده در وب سایت ها. در بسیاری از دسته ها

فیس بوک نیز با اپل مبارزه نمی کند و فقط از تبلیغات روزنامه استفاده می کند. پیش از این ، این غول اجتماعی قول داده بود که به Epic در نبرد قانونی مداوم خود علیه اپل بر سر قوانین فروشگاه App کمک کند. اگر هیچ چیز دیگری نباشد ، اپیک به تازگی دوست جدیدی برای یافتن اپل به عنوان دروازه بان شیطانی App Store پیدا کرده است و فیس بوک به سادگی راهی برای پنهان کردن منافع شخصی خود به عنوان مبارزه برای “اینترنت رایگان” و “تجارت کوچک” پیدا کرده است.


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>