[ad_1]

با نامه: از امروز ، فناوری افزایش نرخ فریم انویدیا (DLSS) اکنون در چهار بازی اضافی در دسترس است که دو بازی دیگر در اواخر ماه جاری ارائه می شوند. این بازی ها شامل Cyberpunk 2077 ، نسخه RTX بازی Minecraft ، CRSED: FOAD ، Mount & Blade II: Bannerlord ، Scavengers و Moonlight Blade است.

بیشتر خوانندگان ما می دانند DLSS تاکنون چیست ، بنابراین ما توضیح مفصلی درباره نحوه کار آن نمی دهیم. به طور خلاصه ، بازی هایی با وضوح پایین تر برای افزایش نرخ فریم ایجاد می کند ، و سپس با استفاده از هوش مصنوعی برای بزرگنمایی تصویر ضمن حفظ عملکرد ضمن بهبود کیفیت تصویر ، بزرگنمایی می کند. در بسیاری از موارد ، تفاوت بصری بین گیم پلی با رزولوشن افزایش یافته DLSS و رزولوشن طبیعی کم است.

در هر صورت ، انویدیا نمودارهای عملکردی خود را برای هر یک از بازی هایی که نام بردیم منتشر کرده است و نشان می دهد که کاربران با داشتن کارت RTX بهبود یافته می توانند انتظار داشته باشند که تجربه آنها در 4K باشد. به طرز عجیبی ، Cyberpunk تنها بازی ای است که انویدیا نمودارهای 1440p و 1080p را برای آن فراهم می کند.

در Minecraft با RTX ، انویدیا دارای افزایش FPS “بیش از دو برابر” کارت های پشتیبانی شده است. در حداکثر تنظیمات با فعال کردن حالت “عملکرد” ​​DLSS ، متوسط ​​RTX 2060 موفق شد از 10.7 فریم در ثانیه غیرقابل پخش به 34.6 فریم در ثانیه با سرعت 4K قابل قبول تر برسد. 3090 از 38.6 FPS به 106.6 FPS می رسد و میان رده RTX 3060 Ti از 19.7 به 60.7 FPS می پرد.

این نتایج کاملاً مطلوبی است ، اما به نظر می رسد DLSS می تواند به شما کمک کند عملکرد زیادی را بدست آورید. متأسفانه ، نمونه برداری فوق العاده هوش مصنوعی فقط می تواند کارهای بسیار فشرده ای مانند Cyberpunk را انجام دهد.

با فعال بودن تمام تنظیمات (از جمله RTX) روی Ultra در حالت 4K و حالت DLSS ، تنها کارتی که می تواند نزدیک به 60 فریم بر ثانیه – به طور دقیق 57.8 (حداکثر 22) – دستیابی داشته باشد ، RTX 3090 است. 3080 قطره در عقب با افزایش 51.8 FPS (15.5 FPS قبل از DLSS) و 2080 Ti آخرین مرده ظاهر می شود و فقط 38.2 فریم را با 4K فشار می دهد.

البته ، بیشتر گیمرهای رایانه ای به دلیل تنظیمات شخصی یا محدودیت های سخت افزاری ، احتمالاً Cyberpunk 2077 را با کیفیت 4K بازی نخواهند کرد ، حال 1440p چطور؟ همانطور که در نمودار زیر مشاهده می کنید ، در اینجا همه چیز مثبت تر است:

هنوز کمتر از 60 فریم در ثانیه برای همه کارتهای RTX که زیر RTX 3080 قرار دارند ، مشاهده می کنیم ، اما حدود 50 فریم در ثانیه همچنان می توان برای 3070 و 2080 Ti بازی کرد. با توجه به انویدیا ، با کارت 1080p ، هر کارت RTX بالاتر از 3060 Ti می تواند به طور متوسط ​​از 60 FPS فراتر رود (کارت های رده پایین احتمالاً نزدیک می شوند ، اما این شرکت آنها را در آزمایشات خود لحاظ نکرده است).

هرچقدر خوب است که کمی قبل از راه اندازی پیش نمایش عملکرد RT Cyberpunk (مانند سایر بازی هایی که در ماه دسامبر پشتیبانی DLSS دریافت می کنند) خوب است ، ما همیشه به خوانندگان توصیه می کنیم با کمی دقت معیارهای سازنده را در نظر بگیرند. بدون دانستن روش آزمایش شرکت یا دیدن مقادیر 1٪ FPS پایین ، احتمالاً بهتر است قبل از تصمیم گیری خرید براساس عملکرد ، منتظر آزمایش شخص ثالث باشید.

تیم Schisser و Steve Walton از ما هفته آینده این آزمایشات را انجام می دهند ، بنابراین با ما همراه باشید. علاوه بر این ، کانال YouTube دو نفره ، Hardware Unboxed ، تقریباً به طور قطع یک راهنمای بهینه سازی Cyberpunk منتشر می کند که می تواند به شما کمک کند برخی از فریم هایی را که ممکن است از ردیابی پرتوی زمان واقعی از دست بدهید ، بازیابی کنید.

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir