[ad_1]

در چارچوب: آمازون همیشه در تعطیلات خوب عمل می کند ، اما فصل تعطیلات امسال بیشترین فصل را داشته است. البته تعجب آور نیست – با همه گیر شدن بیماری Covid-19 به عنوان یک عامل عالی برای خریدهای فیزیکی ، خرده فروشی آنلاین به ایمن ترین روش برای اکثر مردم برای گرفتن بهترین معاملات جمعه سیاه و دوشنبه سایبری تبدیل شده است.

از طرف خود ، آمازون موفقیت جشن خود را به مشتریانی نسبت می دهد که “[support] کم اهمیت، [save] بزرگ ، و [shop] به عبارت دیگر ، تخفیف ها شدیدتر است ، فروشندگان مستقل بیشتری برنده می شوند و آمازون “زودتر از همیشه” معاملات تعطیلات را با کاهش قیمت بزرگ محصولات محبوب در ماه اکتبر آغاز می کند.

اگر به دنبال شماره فروش خاصی هستید ، باید در آنجا ناامیدتان کنیم: آمازون حتی یک رقم از خود ارائه نکرده است. با این حال گفته می شود که جمعه سیاه و دوشنبه سایبری “بهترین” دوره های فروش برای فروشندگان مستقل آن هستند – تحویل آنها به صورت سالانه “بیش از 60٪” رشد کرده است که یک افزایش چشمگیر است.

کمی عمیق تر ، آمازون ادعا می کند که “بیش از 71،000” SME در سراسر جهان تاکنون از فروش 100،000 $ برای فصل تعطیلات فراتر رفته اند (و با تمام ماه های کریسمس خیلی فراتر از آن است) – هر . مشاغل آمریکایی در همان اندازه به طور متوسط ​​در هر دوره فروش 9 هزار و 500 محصول “در دقیقه” فروختند که این حتی چشمگیرتر است.

آمازون ادعا می کند 100 میلیون دلار برای کمک به موفقیت این شرکت ها “استخدام” کرده است ، اما مشخص نیست که این امر در عمل چه معنی دارد.

برخی از پرفروش ترین محصولات آمازون در ایام تعطیلات شامل Echo Dot (خبر خوب برای ابتکار بحث برانگیز پیاده روی شرکت) ، سرزمین موعود باراک اوباما رئیس جمهور پیشین آمریکا ، آزمایش DNA شخصی 23andMe و پلاگین هوشمند آمازون است.

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir