[ad_1]

سال بررسی: همه گیمرهای رایانه ای طرفدار فروشگاه Epic Games نیستند ، اما خواه آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید ، منکر این نیست که توزیع مکرر بازی های رایگان در این پلتفرم بسیار عالی است. به نظر می رسد کاملا تعداد دیگری با این شرایط موافق هستند: طبق این پلتفرم ، در سال 2020 نزدیک به 750 میلیون عنوان رایگان درخواست شده است.

این یک عدد سرسام آور است و به نظر می رسد ثابت کند قمار بازی Epic با بازی های رایگان تا حد زیادی نتیجه داده است. بر اساس آخرین پست وبلاگ سال در بررسی ، این بازی های رایگان – در کل 103 هدیه منحصر به فرد وجود دارد – موفق شدند EGS را با 160 میلیون مشتری کل کامپیوتر و 56 کاربر ماهانه فعال ماه دسامبر متصل کنند.

اگرچه همه شکارچیان بازی های رایگان هزینه ای را برای Epic هزینه نکردند ، اما این پلتفرم همچنان 700 میلیون دلار هزینه کاربر در طول سال ایجاد کرد و 265 میلیون نفر به بازی های شخص ثالث میزبانی شده در EEC پرداختند. بقیه احتمالاً درآمد حاصل از بازی های خود اپیک مانند Fortnite است.

ساعات بازی های مصرف کننده نیز نسبت به 3.35 میلیارد سال قبل به 5.70 میلیارد ساعت در سال گذشته رسیده است. بخشی از این افزایش را احتمالاً می توان ناشی از محاصره و دستورهای ماندن در خانه های اعمال شده توسط دولت ها بر سر بیماری همه گیر Covid-19 دانست ، اما با این وجود ، رشد رشد است.

با نگاه به جلو ، Epic ظاهراً امیدوار است ضمن معرفی برخی ویژگی های جدید به سیستم عامل خود ، از جمله پروفایل پخش کننده ، دستاوردهای بازی و “تعمیر اجتماعی” ، به معنی این اعداد باشد.

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir

ایندکسر