[ad_1]

با نامه: عینک های هوشمند آینده فیس بوک “زودتر از اواخر” امسال وارد بازار می شوند ، اما فاقد ویژگی اصلی هستند که اغلب با چنین پوشیدنی هایی همراه است. در عوض ، به نظر می رسد که رهبر رسانه های اجتماعی راضی هستند که کمی وقت بگذارند تا AR بالغ شود و از این فناوری استفاده کند.

اندرو بوسورث ، معاون رئیس واقعیت مجازی و واقعیت افزوده فیس بوک ، به بلومبرگ گفت که این عینک ها که با همکاری شرکت تابعه Ray-Ban گروه Luxottica ساخته می شوند ، اشیا objects دیجیتال بالاتر از دنیای واقعی را پوشش نمی دهند.

“این مطمئنا عینک متصل هستند ، مطمئناً قابلیتهای زیادی را فراهم می کنند ، [but] ما در مورد عملکردی که ارائه می دهیم کاملاً محکم هستیم. ” مدیر عامل شرکت خاطرنشان کرد که آنها از این محصول هیجان زده هستند اما نمی خواهند در این کار زیاده روی کنند.

بوسورث افزود: “ما حتی آن را واقعیت افزوده نمی نامیم ، فقط” عینک هوشمند “.

فیس بوک مدت هاست که در زمینه VR و AR علاقه مند است و تا آنجا پیش می رود که شرکت VR مبتدی Oculus را در سال 2014 با قیمت 2 میلیارد دلار خریداری کند. آنها همچنان به توسعه سخت افزار VR برای فضای بازی ادامه می دهند و اخیراً Oculus Quest 2 را اواخر سال گذشته راه اندازی کردند.

غول شبکه های اجتماعی تنها تیتان فناوری نیست که به عینک های AR و هوشمند علاقه مند است. گوگل برای اولین بار هدفون بد سرنوشت Google Glass خود را در اوایل سال 2013 منتشر کرد ، اما به سرعت آنها را اصلاح کرد. از آن زمان ، مایکروسافت و اسنپ تلاش های خود را آغاز کرده اند ، اما هیچ یک از آنها سهم قابل توجهی در بازار کسب نکرده اند. انتظار می رود اولین دستگاه AR اپل امسال باشد.

ارشد ارشد از دیوید پل موریس ، بلومبرگ

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir