شخصیت های GTA به عنوان مدل های سه بعدی واقع گرایانه زنده می شوند


با نامه: آیا تا به حال فکر کرده اید که قهرمانان GTA از گذشته در بازاندیشی مدرن چه شکلی هستند؟ احتمالا نه. اما یک هنرمند با استعداد شخصیت های قدیمی زشت Tommy ، CJ ، Claude و Nico را به مدل های سه بعدی واقع گرایانه تبدیل کرد.

کوتاکو یک بار دیگر برجسته استعدادهای هنرمند شخصیت حسین دیبا ، که ضد قهرمانان GTA III ، GTA: Vice City ، GTA: San Andreas و GTA IV را به همراه دختر جلدی San Andreas ، Rochellle بازآفرینی کرد.

قبل از آن ، دیبا با CD Projekt Red ، Blizzard Entertainment ، WWE و دیگران کار می کرد. حتماً نمونه کارهای وی را در اینجا بررسی کنید.

به ترتیب زمانی بازی ها ، به نسخه دیبا از Claude بازی جنایتکار Claude از GTA III مراجعه کنید. GTA III که در سال 2001 منتشر شد ، در آن زمان احساس انقلابی کرد و از دید 2D عناوین قبلی به 3D تبدیل شد.

در مرحله بعدی ، تامی ویرچتی ، اوباش ، با صدای ری لیوتا ، از GTA: Vice City – پرفروش ترین بازی سال 2002 و هنوز هم یکی از محبوب ترین بازی های شخصی من است.

GTA: San Andreas در سال 2004 آزاد شد. داستان به دنبال کارل “CJ” جانسون گانگستر سابق هنگام مبارزه با افسر LSPD ، فرانک تنپنی ، به یاد ماندنی با صدای ساموئل ال جکسون است.

سرانجام ، Niko Bellic از GTA IV از سال 2008 وجود دارد. طراحی اصلی شخصیت های Bellic بسیار پیچیده تر از بقیه است ، اگرچه هنوز هم جالب است که ببینید نسخه واقعی این جانباز جنگ چگونه است.

دیبا همچنین یک مدل سه بعدی از Rochell’le ، خواننده R&B / هیپ هاپ از GTA: San Andreas ، که در جلد بازی ظاهر می شود ، ایجاد کرده است.

به دور از GTA ، برخی از بسیاری دیگر از سرگرمی های 3D دیبا از این نسخه فوق العاده واقع گرایانه ، البته کمی وحشتناک ، از هومر سیمپسون برخوردار هستند.

https://www.youtube.com/watch؟v=YwiFg5jwlB0


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>