رینگ های پیستون چیست؟

زمانی که رینگ شناور می شود، مقاومت رینگ در برابر ضربه پیستون از بین می رود و همین غالبا سبب تشدید ضربه پیستون می شود. 11.2. شبیه سازی حرکت سیلی پیستون سرد بدون روانکاری موثر. نیروی اصطکاک در میان رینگ و زیر شیار آن در رژیم روغنکاری مرزی (با ضریب اصطکاک برابر 0.1-0.2) هست و تأثیر متعددی بر زمان‌بندی ضربه پیستون دارد. تعدادی روی داد ضربه پیستون در یک چرخه موتور به عامل آن معکوس‌های رانش جانبی وجود داراست (شکل 11.2). مهمترین آنها معمولا سیلی صحیح بعد از شلیک TDC (زاویه میل لنگ 0 درجه) است. بعضی از آنها برای نیازهای فشار پایین ایده آل خیس هستند، در حالی که بعضا دیگر می بایست برای نیازهای فشار بالا اعمال شوند تا جریان سیال نتیجه های مطلوب را ایجاد کند. حیاتی گرمتر شدن سیال، فشار بخار ارتقاء می‌یابد و پمپ به آن فشار کم نمی‌رسد. اگرچه دانسیته دامن پیستون، انعطاف پذیری دامن و بار فشار سیلندر میان موتور دیزلی و موتور بنزینی کاملا مختلف است، ولی بخش اعظمی از خصوصیت های مشابه دارند. زمانی که فشار به تحت حد ذیل کاهش می یابد، موتور شروع به عمل می کند. زمانی که از حد بالایی فراتر رفت، موتور به طور اتومات خاموش می شود. پیستون خیر تنها به رخ عرضی حرکت می کند، بلکه در اطراف پین پیستون نیز کج می شود و همین معمولا منجر به عکس العمل قسمت بالایی (یا پایینی) دامن به ترک می شود. بار گازی که بر روی پیستون وارد می شود ممکن می باشد یک لحظه در اطراف پین پیستون تولید نماید تا پیستون بچرخد و در عاقبت بر صدای سیلی تأثیر بگذارد. دمای فراتر پیستون ممکن می باشد مسافت را راهنما کاهش دهد. علاوه بر این، از آنجایی که سفتی ارائه شده به وسیله باند 42 و شالوده های 44، 46 پیستون 10 مستحکم تری ساخت می کند، اندازه پانل های دامن 32 ممکن است به به عبارتی نسبت کمتر یابد، در نتیجه وزن و نیروهای اصطکاک در ارتفاع استفاده از پیستون کاهش می یابد. 10. علاوه بر این، کمتر ضخامت تاج 12 و اندازه پانل های دامن 32 امداد می کند تا اطمینان حاصل شود که وزن عمده پیستون 10 نزدیک تر به محور پین A قرار می گیرد و در سرانجام مونتاژ پیستون پایدار تری تولید می کند. در یک تجسم، تاج 12، دامن 16 و/یا نوار 42 به شکل بیضی یکنواختی میباشند که یک محور با (یعنی ارتفاع نسبی بیشتر) به طور کلی موازی اساسی محور پین A، و یک محور فرعی (یعنی، حیاتی ارتفاع نسبی کمتر) که عموماً عمود بر محور پین A میباشد (یعنی هم سطح اصلی محور افست B). مبادله بهینه فی مابین نسبت چگالی بالاتر و رخ گنبد/ محفظه احتراق فقط مهم آزمون و غلط بر روی یک داینو قابل انتخاب است. در انتهای پیستون یک حفره کوچک ساخته شده است که می توان پیستون را فارغ از خرد شدن در طی عملیات بعدی وارد کرد.

ایندکسر

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum buy instagram followershtml nullednulled themes1xbetMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite Çevirme