ربات های فیس بوک در اوج فصل خرده فروشی هزاران کسب و کار کوچک را به تبلیغ منع می کنند


Facepalm: ربات های اعتدال فیس بوک شروع به منع استفاده از هزاران مشاغل کوچک برای استفاده از خدمات تبلیغاتی خود در طول هفته منتهی به جمعه سیاه کرده اند ، که نقطه عطفی برای بسیاری از کارآفرینان است. این امر به احتمال زیاد ناشی از تغییر در نیروی کار متوسط ​​برای تمرکز بر پردازش اطلاعات نادرست در مورد انتخابات ایالات متحده و بیماری همه گیر ویروس کرونا است.

در هفته ها و ماه های منتهی به انتخابات ایالات متحده ، فیس بوک تمایلی به توسعه پیام خود در مورد سانسور و تعدیل محتوا برای مطابقت با زمان و روند مشاهده شده در سایر شرکت های رسانه های اجتماعی نداشت. میان این فصل انتخابات ایالات متحده و اطلاعات غلط در مورد شیوع ویروس کرونا ، تلاقی محسوسی وجود دارد و بین این دو موضوع یادبود آنلاین ، تیم های ناظران انسانی این غول فناوری پر از دست هستند.

به همین دلیل ، آنها به شدت به ربات های میانه روی برای حفظ وضعیت موجود در این فصل جمعه سیاه اعتماد می کنند ، ظاهرا این باعث نارضایتی بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک شده است که به ابزارهای بازاریابی آنلاین فیس بوک وابسته هستند.

به طور هم زمان ، ناظران غیرانسانی فیس بوک شروع به تحریم هزاران حساب کسب و کار کوچک در سرویس تبلیغاتی خود کردند که هر یک از آنها بدون توضیح بیشتر به “نقض خط مشی” نسبت داده شد ، که بعداً چند روز بعد برطرف شد.

در مورد آخرین اقدامات برای اطلاع رسانی نادرست در سایت ، گای روزن ، معاون صداقت فیس بوک ، در یک کنفرانس خبری گفت: “هرچه اقدامات بیشتری انجام دهیم ، محتوای بیشتری را حذف می کنیم ، فرصت بیشتری برای خطاهایی برای افراد وجود دارد. “

در مصاحبه ای با بلومبرگ ، روت هریگان ، صاحب مشاغل کوچک توضیح داد که وی تقریباً 5000 دلار از درآمد اصلی خود را در روزهای بی صدا ماندن در تبلیغات خود از دست داد و گفت: “… بیشتر فروش من در سال در ماه نوامبر اتفاق می افتد و دسامبر و همین. “

خانم هریگان قطعاً تنها نبود. جسیکا گروسمن ، مدیرعامل شرکت بازاریابی دیجیتال In Social ، مجبور شد برای مشتریان خود توضیح دهد که چرا این هفته فروش آنها خراب شد و گفت: “فیس بوک به سختی از تأثیر الگوریتم خود و معنای آن مطلع است.” در بین حساب هایی که وی مدیریت می کند تأیید شده است که هیچ الگوی قابل مشاهده ای در مورد ممنوعیت ها وجود ندارد.

از آنجا که واکنش به بیماری همه گیر در کشوری به کشور دیگر متفاوت است ، اما به طور کلی تأثیر نامتناسبی بر مشاغل کوچک دارد ، رویداد خرده فروشی این هفته برای بسیاری از افرادی که می خواستند فروش از دست رفته در ماه های گذشته را جبران کنند ، زمان بسیار ارزشمندی بود.

فیس بوک در بیانیه ای اعلام کرد: “ما می دانیم که تجربه هر نوع قطع تجارت خصوصاً در چنین برهه از سال ممکن است ناامیدکننده باشد.” “اگرچه ما پشتیبانی رایگان برای همه مشاغل ارائه می دهیم ، اما به طور منظم در جهت بهبود ابزارها و سیستم های خود و تسهیل پشتیبانی ارائه شده ، استفاده و دسترسی تلاش می كنیم. ما از هرگونه مشکل ناشی از وقفه های اخیر پوزش می طلبیم. “


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>