دیزنی + در مدت بیش از یک سال تقریباً 95 میلیون مشترک به دست آورده است


ردیف پایین: بیماری همه گیر در حال اجرا ضربه سختی به تجارت دیزنی در سه ماهه اخیر ، به ویژه پارک ها و بخش های کشتی های تفریحی وارد کرده است. امتیاز پس انداز جریان بود ، جایی که عملکرد قوی نمونه کارها به کاهش تأثیر کلی مالی Covid-19 کمک کرد.

دیزنی به سرعت به نیرویی تبدیل شد که در صنعت جریان سازی حساب می شود. با وجود برخی خطاهای ورود به روز راه اندازی ناشی از تقاضای زیاد و نفوذ بد حساب ، این امر تا حد زیادی برای رسانه ها و مجامع سرگرمی رو به جلو و بالا بود.

دیزنی در آخرین گزارش درآمد خود نشان داد که تا 2 ژانویه 2021 ، دیزنی + 94.9 میلیون مشترک پرداخت دارد. یک سال پیش ، این سرویس فقط 26.5 میلیون مشترک پرداخت داشت.

در حقیقت ، دیزنی رشد چشمگیری در کل نمونه کارها جریان خود داشته است. ESPN + Plus سه ماهه را با 12.1 میلیون مشترک به پایان رساند ، 83٪ افزایش از 6.6 میلیون مشترک در یک زمان مشابه. در همین حال ، Hulu با افزایش 30 درصدی مشترکان خود به 39.4 میلیون کاربر رسید.

با وجود سودهای جریانی ، به دلیل همه گیری در حال انجام و تأثیر آن در پارک موضوعی شرکت و تجارت کشتی های تفریحی ، برای دیزنی هنوز یک ربع سخت بود. برای سه ماهه گذشته ، دیزنی 16.25 میلیارد دلار سود کسب کرد که 22٪ کمتر از 20.88 میلیارد دلار است. سود رقیق شده برای هر سهم تنها 0.02 دلار بود در حالیکه در سال گذشته 1.17 دلار بود.

هنوز هم بهتر از انتظار وال استریت است. تحلیلگران Refinitiv پیش بینی کرده اند درآمد 15.9 میلیارد دلاری و زیان 0.41 دلار برای هر سهم داشته باشد.

کوشیرو کی ، جاناتان ویس


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>