[ad_1]

تصویر بزرگ: خرید آنلاین قبل از Covid-19 روند شمالی بود ، اما با وجود عدم اطمینان مداوم که میلیون ها نفر همچنان در مورد درآمد و حفظ شغل در این اوقات بی سابقه هستند ، همه گیر مطمئناً رشد را در سال جاری تسریع می کند.

طبق گفته های Adobe Analytics ، روز دوشنبه یک رکورد 10.8 میلیارد دلاری آنلاین در ایالات متحده در سایبر هزینه شد. این افزایش 15.1٪ به صورت سالانه است و 1 دسامبر 2020 را به بزرگترین روز خرید آنلاین در تاریخ ایالات متحده تبدیل می کند.

در سال 2019 ، مصرف کنندگان آمریکایی 9.4 میلیارد دلار در طول دوشنبه سایبری هزینه کردند.

ساعت خرده فروشی طلایی از ساعت 19 تا 11 شب در اقیانوس آرام تنها عامل 2.7 میلیارد دلار فروش بود و در ساعت های اوج بین 8 شب تا 21 شب در اقیانوس آرام ، مصرف کنندگان با قیمت 12 میلیون دلار در دقیقه خرید می کردند.

در طول هفته سایبر امسال که از روز شکرگذاری تا دوشنبه سایبر برگزار می شود ، خریداران آمریکایی 34.4 میلیارد دلار سرگرم کننده هزینه کردند که 20.7 درصد بیشتر از سال قبل است. جای تعجب نیست که بیش از 40 درصد هزینه های یک گوشی هوشمند در مدت 5 روز انجام می شود.

هزینه های فصل به فصل (نوامبر تا دوشنبه سایبری) اکنون 106.5 میلیارد دلار است که 27.7 درصد افزایش نسبت به سال گذشته است. Adobe Analytics همچنین نشان می دهد که مصرف کنندگان آمریکایی امسال 9 روز سریعتر از 2019 ، از آستانه 100 میلیارد دلار عبور کرده اند.

اعتبار تصویر: Ailuj Art ، Waraporn Wattanakul

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir