در گزارش ها آمده است که AT&T در صورت عدم بهبود قیمت ها ممکن است حراج DirecTV خود را لغو کند


در چارچوب: از آنجا که خدماتی مانند نتفلیکس و هولو به سهم بازار قبلاً در اختیار شرکت های تلویزیون ماهواره ای بودند ، شرکت هایی مانند AT&T به دنبال راه هایی برای فروش دارایی های تلویزیون کابلی و پولی خود هستند. به همین دلیل ارائه دهنده داده تلفن همراه برای خلاص شدن از دست و پا گیر سرویس DirecTV خود (به هر حال قسمت عملیاتی) هر کاری ممکن را انجام می دهد – اما به نظر می رسد بدون موفقیت زیاد.

اگرچه AT&T پیشنهادهای زیادی برای DirecTV دریافت کرده است ، اما تاکنون همه آنها ناامید شده اند. طبق گزارش نیویورک پست ، هیچ یک از پیشنهادات از مرز 15 میلیارد دلار فراتر نرفته است.

به یک دلیل یا دلیل دیگر ، AT&T فکر می کند DirecTV بیش از این ارزش دارد و تهدید کرده است که اگر پیشنهادات به زودی افزایش پیدا نکند ، به راحتی حراج را به طور کامل لغو می کند.

برای کمک به تسریع فروش و افزایش ارزش DirecTV (از نظر AT&T) ، این شرکت گفت که مستقیماً به “دارایی عظیم” TPG Capital رفته است. AT&T امیدوار است که TPG “کتاب ها را” برای DirecTV مطالعه کند و پیشنهادی را ارائه دهد که “قیمت را افزایش می دهد”.

فقط برای مرجع ، AT&T در ابتدا DirecTV را با مبلغ هنگفت 66 میلیارد دلار در سال 2015 خریداری کرد – با این حساب ، درک اینکه چرا این شرکت از پیشنهادهای 15 میلیارد دلاری زیادی که تاکنون دریافت کرده است ناامید خواهد شد ، کار سختی نیست.

اگرچه این پیشنهادات می تواند 49 درصد از DirecTV را در اختیار خریدار قرار دهد (AT&T امیدوار است در صورت امکان علاقه کنترل خود را حفظ کند) ، اما به نظر می رسد AT&T هنوز فکر می کند که آنها خیلی پایین هستند و قابل بررسی نیستند.

اینکه آیا AT&T قادر به ترغیب خریداران بالقوه برای پرداخت پول اضافی برای DirecTV خواهد بود ، مشخص نیست. ما همچنین باید منتظر بمانیم و ببینیم حراج بسته می شود ، اما به نظر می رسد ، با توجه به عملکرد ضعیف DirecTV در این اواخر. با این وجود ، همه چیز ممکن است ، بنابراین شاید بتوان با صرف زمان کافی سرویس را معکوس کرد.


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>