[ad_1]

خلاصه: تأثیر همه گیر روی بازی ها فقط به معنای افزایش فروش در سال گذشته نبود ، بلکه افراد بیشتری نیز در این زمینه نوشتند – خیلی بیشتر. در سال 2020 ، بیش از دو میلیارد توییت مربوط به بازی ارسال شده است که 75 درصد بیشتر از سال قبل است.

Covid-19 تأثیرات ویرانگری در بسیاری از مشاغل مانند اپراتورهای سفر دریایی و خطوط هوایی داشته است ، اما برخی از محاصره ها بهره مند شده اند و افراد بیشتری سرگرمی در منزل را انتخاب کرده اند. این یک دوره رونق در خدمات پخش جریانی بود ، با حمل و نقل رایانه ای طی ده سال.

این بازی ، چه از نظر سخت افزاری و چه از نظر نرم افزاری ، با افزایش چشمگیری در فروش و ساعتهای بازی روبرو شده است که در میزان آن منعکس شده است پچ پچ در شبکه های اجتماعی روی موضوع. تعداد نویسندگان بازی های منحصر به فرد در توییتر نیز نسبت به سال 2019 29 درصد افزایش یافته است.

این بازی ها ششمین موضوع پرمخاطب در توییتر بودند. در این گروه ، بیشترین موضوعاتی که بیشتر دنبال می شوند:

1. بازی ها

2. اخبار بازی

3. ورزش

4. تأثیرگذارهای بازی

5. پلی استیشن

6. Fortnite

7. ندای وظیفه

8. کنکوری

9. عبور و مرور حیوانات

10. ایکس باکس

اگرچه انتظار می رود ایالات متحده بیشترین تعداد توییت های بازی را داشته باشد ، اما پس از ژاپن دوم است. سایر 6 تیم برتر شامل کره ، برزیل ، تایلند و انگلستان است.

Animal Crossing بیشترین توئیت شده ترین بازی بود و پس از آن Fate / Grand Order. دومی یک بازی رایگان برای موبایل ژاپنی از سال 2015 است که در این کشور بسیار محبوب است و تا سال 2019 بیش از 4 میلیارد دلار در سراسر جهان درآمد کسب کرده است.

با کنفرانس های بزرگی که سال گذشته به صورت دیجیتالی آغاز به کار کردند ، رویدادهای بازی زیادی برای نوشتن وجود داشت. جوایز بازی های 2020 محبوب ترین ها بودند و آینده بازی ها در رویداد PS5 دوم است.

Esports همچنین به افزایش توییت ها اشاره کرد. چهارده درصد پست های مرتبط دیگر در سال 2020 وارد شدند ، در حالی که League of Legends Worlds 2020 بیشترین صحبت در مورد رویداد بود ، FaZe Clan بیشترین توئیت را به تیم داد وMongraal بیشترین رقبای esports را توییت کرد.

اعتبار تصویر: Sattalat Phukkum



[ad_2]

منبع: tanha-news.ir

ایندکسر