[ad_1]

TL ؛ دکتر: عرضه CD Projekt Red Cyberpunk 2077 بدون مشکل خالی از لطف نبود. بازی پر از اشکالات و مشکلات عملکردی است ، به خصوص در واحدهای پایه PS4 و XB1. با وجود این مشکلات ، مدیریت CDPR قول پرداخت پاداش را می دهد ، مهم نیست که بازی چقدر حیاتی است.

مدیر استودیوی CDPR ، آدام بدووسکی ، در نامه ای خطاب به کارمندان و دریافت شده توسط بلومبرگ ، مسئولیت نسخه پر فراز و نشیب Cyberpunk 2077 را بر عهده گرفت. ایمیلی که روز جمعه ارسال شد ، حاکی از آن بود که کارمندان بدون توجه به پذیرش بازی ، چک پاداش دریافت می کنند.

بدووسکی نوشت: “در ابتدا ، ما یک سیستم پاداش داشتیم که روی رتبه بندی و تاریخ انتشار بازی متمرکز بود ، اما پس از بررسی ، فکر می کنیم این معیار در شرایط کافی عادلانه نیست.” “ما طول و پیچیدگی این کار را دست کم گرفتیم تا آن را به واقعیت تبدیل کنیم ، اما با این وجود شما تمام تلاش خود را برای ارائه یک بازی جاه طلبانه و ویژه انجام دادید.”

احتمالاً به نفع CDPR است که با توجه به انتقادی که نسبت به بحران وارد کرده ، پاداش پرداخت کند. پس از تاخیر در بازی برای دومین بار ، مدیریت اعلام کرد که همه کارکنان باید تا پایان بازی اضافه کاری کنند.

زمان های بحران برای سازندگان بازی که سعی در تعیین تاریخ انتشار برنامه ریزی شده خود دارند ، امری غیرمعمول نیست. هنوز هم این اتفاق افتاده است پس از آنكه ماركین ایوینسكی ، بنیانگذار بنیانگذار ، وعده داد كه اضافه كار از اوایل ماه مه 2019 اجباری نخواهد بود. نه تنها بحران “مجبور” شد كه در سپتامبر 2020 شروع شود ، تاخیر ماهانه تقریباً ، لزوماً اضافه کاری را حتی بیشتر می کند.

به تعویق انداختن پاداش عملکرد هنگامی که خدمه سخت کار می کنند و به مدت سه ماه تلاش بیشتری می کنند ، می تواند چراغ روابط عمومی ناخواسته را به خصوص با توجه به بازی ، بر سر زبان ها بیندازد. منتقل شد بیش از 8 میلیون واحد در روز اول. علاوه بر این ، Cyberpunk 2077 به اندازه رسانه های اجتماعی بد نیست.

بیشتر مشکلات مربوط به عملکرد مربوط به راه اندازی بازی در دستگاه های استاندارد PS4 و Xbox One با قدرت کمتری است – دستگاه هایی که شرکت از آنها به وضوح گفته است که با این بازی مبارزه خواهد کرد. اشتباهات باقیمانده از نظر توسعه بازی منطبق با دوره هستند و مطمئناً با گذشت زمان اصلاح می شوند.



[ad_2]

منبع: tanha-news.ir