توییتر برای افزایش درآمد در حال اشتراک است


در چارچوب: سیستم عامل های رسانه های اجتماعی بیشتر از تبلیغات هدفمند سود می برند ، اما به نظر نمی رسد این یک مدل تجاری پایدار برای توییتر باشد. این شرکت برای افزایش پتانسیل سود خود ، در نظرگرفتن منابع مختلف درآمدی از جمله اشتراك پرداختی و صورتحساب برای یك مشتری محبوب ، Tweetdeck است.

توییتر در حال بررسی مراحل کاهش وابستگی خود به درآمد تبلیغات گزارش های بلومبرگ است. این شامل ارائه اشتراک های پولی برای خدماتی مانند Tweetdeck است ، مشتری محبوب توییتر که به کاربران امکان می دهد چندین حساب را همزمان مدیریت کنند. اعتماد این شرکت به تبلیغات هدفمند به اندازه شبکه های اجتماعی رقابتی مانند فیس بوک سودآور نبوده است و از این رو با فشار سرمایه گذاران برای افزایش میزان درآمد خود روبرو است.

مدل تجاری فعلی توییتر متکی به شرکت هایی است که برای هدف قرار دادن کاربران فضای تبلیغاتی را در این سیستم عامل خریداری می کنند. با این حال ، درآمد تبلیغات از ایالات متحده ، بزرگترین پایگاه کاربران توییتر ، در حال افزایش است. یکی از گزینه های ذکر شده “نکته” نام دارد و به شما امکان می دهد حساب های توییتر خود را که برای محتوای اختصاصی دنبال می کنند ، پرداخت کنند. سایر گزینه ها شامل شارژ ویژگی های انحصاری مانند تنظیمات بیشتر حساب یا گزینه “لغو اشتراک” است. معرفی هزینه اشتراک Tweetdeck نیز در نظر گرفته شده است و با توجه به محبوبیت آن می تواند درآمد قابل توجهی برای Twitter داشته باشد.

مدل اشتراک برای اکثر شرکت ها یک مدل فریبنده است. بازار سرگرمی تقریباً با خدمات اشتراک جریانی تقریباً برای هر شبکه در آنجا رشد کرده است.

شرکت های بازی سازی مانند Ubisoft ، Electronic Arts و Microsoft بسیار متکی به مدل های اشتراک بازی هستند که نوید یک کتابخانه جذاب بازی ها را با قیمت ماهانه می دهند. مدیر مالی توییتر ند سگال همچنین در سال گذشته در مورد فراخوان سرمایه گذاران اظهار داشت که ارائه اشتراک باعث ایجاد “پایداری” می شود و مدل درآمد دوره ای قابل اطمینان تر از تبلیغات است.

فالک گفت ، مدیر درآمد توئیتر ، بروس فالک در بیانیه ای گفت: “افزایش پایداری درآمد هدف اصلی شرکت ما است.” “در حالی که ما از این پتانسیل هیجان زده ایم ، توجه به این نکته مهم است که ما هنوز در اوایل تحقیقات هستیم و انتظار نداریم درآمد قابل توجهی از این فرصت ها در سال 2021 کسب کنیم.”

در حالی که احتمال سودآوری وجود دارد ، این نگرانی وجود دارد که توییتر نتواند بسیاری از افراد را برای ثبت نام جذب کند. از این گذشته ، هر دو Tweetdeck و Twitter نیز رایگان هستند. معرفی هر نوع مانع پرداخت شده می تواند نتیجه عکس داشته باشد و مصرف کنندگان را به سمت گزینه های رایگان سوق دهد. ایده اصلی ایجاد یک شبکه اجتماعی باعث می شود افراد نتوانند ثبت نام کنند و سپس دوستانشان را مجبور به ثبت نام کنند. سرویس رایگان بیشتر در معرض این نوع رشد است ، زیرا هیچ مانعی پولی برای ورود وجود ندارد. از طرف دیگر ، کاهش اعتماد به داده های تبلیغاتی ممکن است باعث شود توییتر کمتر به فروش داده های مشتری اعتماد کند و در حریم خصوصی کاربر تداخل ایجاد کند.

گزارش شده است که توییتر سالهاست که در مورد بحث اشتراکات داخلی صحبت می کند. طبق گفته بلومبرگ ، این شرکت به طور جدی این ایده را در سال 2017 مورد بررسی قرار داد و یک تیم داخلی را برای بررسی روش های شارژ Tweetdeck تشکیل داد. این تیم از برخی از کاربران پرسید که آیا مایل به پرداخت برخی از ویژگی ها برای نگه داشتن Tweetdeck بدون آگهی هستند. گزینه دیگر به عنوان ابزاری بیشتر متمرکز بر شرکت برای مدیریت چندین حساب توییتر مورد بحث قرار گرفت. با این حال ، تلاش در نهایت از بین رفت و تیم منصرف شد.

گزینه های زیادی وجود دارد که توییتر می تواند برای افزایش پتانسیل سود خود استفاده کند. اعم از خدمات اشتراک ، محتوای اختصاصی یا ویژگی های بیشتر کاربر محور ، توییتر باید تصمیم بگیرد که روش صحیح برای فراتر رفتن از مدل تبلیغات سنتی و دلجویی از سهامدارانشان چیست.


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>