[ad_1]

در چارچوب: برای کسانی که به حریم خصوصی خود در اینترنت اهمیت می دهند ، تلگرام یک هدیه الهی است. برنامه چت دارای رمزگذاری انتها به انتها است و موارد زیر را از زمان راه اندازی در آگوست 2013 جمع آوری کرده است – در مجموع نزدیک به 500 میلیون کاربر. تاکنون ، خدمات در بخش درآمد بسیار سبک بود. هیچ هزینه اشتراک یا هزینه های اولیه وجود ندارد.

اگرچه این مورد برای آینده قابل پیش بینی باقی خواهد ماند (بیشتر – به زودی بیشتر از این موارد) ، تلگرام به طور کامل بدون کسب درآمد باقی نمی ماند. این برنامه به جای قرار دادن برنامه در پشت هزینه های اشتراک و پرداخت یکبار مصرف ، از سال 2021 شروع به ارائه خدمات به کاربران با تبلیغات می کند. با این حال ، قبل از اینکه ویلا های خود را بیرون بیاورید ، چند نکته مهم وجود دارد: اول ، تبلیغات نه در مکالمات شخصی ، شخصی به فرد یا گپ های گروهی ظاهر می شوند.

در عوض ، تبلیغات در کانال های خدمات عمومی “یک به یک” تلگرام ظاهر می شوند که خود به عنوان شبکه های مینی اجتماعی عمل می کنند. تلگرام امیدوار است که در اینجا دو پرنده را با یک سنگ بکشد: این کانال ها قبلا، پیش از این تمایل به نمایش تبلیغات دارند ، اما توسط صاحب کانال در آنجا قرار می گیرد و اغلب ممکن است گمراه کننده باشد یا تشخیص آنها از پیام های عادی فقط دشوار است.

تلگرام با معرفی سیستم تبلیغاتی خود این عمل را از بین می برد. با استفاده از این سیستم ، تبلیغات به روشنی مشخص می شوند ، در حالی که استفاده آسان و محرمانه است. ما تصور می کنیم که این بدان معناست که تبلیغات برای “مشخصات سلیقه” خاص شما هدف قرار نخواهند گرفت ، زیرا معمولاً در سایتهایی مانند فیس بوک یا توییتر وجود دارد.

تبلیغات تنها شکل درآمد از تلگرام نیست. همانطور که قبلاً گفتیم ، برنامه به خودی خود در پشت هیچ هزینه ای قرار نمی گیرد ، و نه هیچ یک از ویژگی های فعلی آن. با این حال ، تلگرام قصد دارد ویژگی های اضافی را برای “تیم های تجاری” و “کاربران قدرتمند” اضافه کند که برای راه اندازی به منابع بیشتری احتیاج دارند. برای جبران این ، تلگرام هزینه دسترسی افراد به ابزارهای جدید را شروع می کند. اما نه برای خود برنامه یا هیچ یک از عملکردهای فعلی آن.

به گفته بنیانگذار تلگرام پاول دوروف ، این برنامه همیشه “به صورت رایگان ، برای همیشه” برای کاربران عادی در دسترس خواهد بود ، بنابراین در صورت عدم تمایل هیچ کس نباید تحت فشار قرار گیرد تا پول اضافی را خرج کند. و اگر شما فقط از تلگرام برای ویژگی های چت خصوصی آن استفاده می کنید ، هیچ یک از این تغییرات پیش رو نباید شما را کاملاً از بین ببرد.

می توانید پست کامل دوروف را اینجا بخوانید. فهم آن آسان است و به خصوص بدون کرک بازاریابی ، بنابراین طولانی شدن زمان برای شما طول نمی کشد. یکی دیگر از دلایل مهم پست دوروف تأیید این موضوع است که وی قصد ندارد این اپلیکیشن را به غول فناوری مانند فیس بوک بفروشد – در واقع ، هدف این استراتژی های جدید درآمدزایی جلوگیری از نیاز به چنین چیزی است.

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir