[ad_1]

Facepalm: ایلون ماسک ، مدیر عامل تسلا ، در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار می گیرد – بیشتر آن مثبت است ، اما مقدار قابل توجهی از آن بسیار مهم است. تسلا برای جلوگیری از روند شکایاتی که ماسک هر روز دریافت می کند ، کارمندان ویژه ای را استخدام خواهد کرد که (از جمله سایر وظایف) “اقدامات مربوط به تشدید شبکه های اجتماعی که مدیرعامل آنها هستند را برطرف می کند” و با “تفکر انتقادی” به آنها پاسخ می دهند. .

استخدام کارگران به طور خاص برای چنین هدفی برای یک شرکت کاملاً غیرمعمول است ، اما باز هم تسلا یک شرکت غیرمعمول با مدیرعامل غیر عادی است. شاید این نوع محیط نیاز به رویکردی متفاوت در خدمات مشتری داشته باشد (البته تسلا البته هنوز هم بخش پشتیبانی کامل خود را دارد).

این خبر به لطف ارسال شغل در وب سایت رسمی تسلا منتشر شده است. موقعیت از راه دور است ، اما تمام وقت و افرادی که برای آن تأیید شده اند رسماً به عنوان “متخصصان پشتیبانی مشتری انرژی” شناخته می شوند.

این شغل دارای مزایای کامل است و الزامات آن به طرز شگفت انگیزی ضعیف است – علاوه بر مدارک معمول “روحیه بازیکن تیم” که هر شرکتی می خواهد ، برای دستیابی به آن فقط به یک سال تجربه مرکز تماس (یا “معادل آن”) احتیاج دارید. استانداردها

از لیست موقعیت ها مشخص است که “حرفه ای بودن” برای همه داوطلبان کلیدی خواهد بود ، که به همان اندازه در نام کارمند است به عنوان نام تسلا. ماسک بدخواهان بسیاری دارد و احتمالاً برای مقابله با موج ناخواسته واریورول که در چنین موقعیتی روبرو خواهید شد اراده ای آهنین لازم است.

اعتبار تصویر: Vassilis Asvestas

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir