تجربه علمی تخیلی زیبایی که تحت الشعاع مشکلات فنی قرار گرفته است


انتظار می رود: پس از هشت سال انتظار از زمان اعلام اولین بار آن در سال 2012 ، سایبرپانک 2077 کمتر از سه روز دیگر باقی مانده است و اکنون که تحریم بررسی لغو شده است ، روزنامه نگاران شروع به چاپ برداشت های عمیق خود از عنوان قبل از انتشار کردند. به طور کلی ، استقبال مثبت بود: روزنامه نگاران تحت تأثیر مقیاس و زیبایی شهر شب و همچنین عمق تعامل آن با شخصیت ها قرار گرفتند.

با این حال ، بسیاری دیگر تجربه خود را تحت الشعاع اشتباهات ، مشکلات عملکردی و سایر مشکلات فنی تجربه می کنند. بنابراین برای دریافت ایده جامع و جامع تری از آنچه Cyberpunk 2077 ارائه می دهد ، بیایید نگاهی به سخنان نظر دهندگان بیندازیم.

به گفته تام هاگینز از The Telegraph ، دنیای Cyberpunk 2077 مانند آنچه ما قبلاً دیده ایم ، نیست:

من مطمئن نیستم که یک شهر بازی ویدیویی وجود داشته باشد که در نگاه اول خیلی احساس زنده بودن کند. این سرشار از جزئیات و دسیسه ها است ، هر اینچ طوری طراحی شده است که شما را به دنیای خود بکشاند. در حالی که از خانه خود بیرون می روید ، از طریق صدای فاجعه باند کنترل شده در اقیانوس آرام – از طریق جاذبه های کنترل شده توکیو در Japantown ، بدون شک بچه های خیابان به برج های ویران شده نگهبانان دولت سنگ پرتاب می کنند – و حتی فراتر از دیوارهای شهر در صحرای بزرگ کالیفرنیا ، بدون شک شهر شب در اینجا ستاره واقعی است. قطعه های زمینی قابل تعریف که در جستجوی گسترده V.

با این حال ، همانطور که آدی رابرتسون از The Verge می گوید ، شهر شب فقط پس زمینه داستان تاریک و فریبنده شخصیت اصلی V است:

V شاهد جنایتی خونسرد توسط یکی از بزرگترین بازیکنان قدرت در شهر شب است. در هرج و مرج و پوشش بعدی ، آنها در نهایت با یک قطعه فناوری تجربی خطرناک به پایان می رسند. آنها همچنین شبح دیجیتالی یک افسانه Night City را زنده می کنند: تروریست پانک راکر با سلاح های فلزی جانی سیلورهد ، با صدای کیانو ریوز. از آنجا که آنها از ترفندهای بدبینانه جانی و طغیان های ناامید کننده رنج می برند ، باید بدانند چه کسی این فناوری را ایجاد کرده و چگونه می تواند جلوی جلوه های مرگبار آن را بگیرد با مراجعه به مجرمان و وفاداران شرکتی که تقریباً به ناچار پشت آنها را خنجر خواهد کرد.

حال و هوای یک داستان اصلی شدید را ندارید؟ مشکلی نیست – اگر Riley MacLeod از Kotaku به درستی این کار را انجام دهد ، فعالیت های جانبی زیادی وجود دارد که می تواند دندانهای سایبری خود را فرو برد.

از نظر تاریخی ، سایبرپانک نیز به وفور یافت می شود ، با داستانهای اساسی از ماجراهای بی شماری و تعداد شگفت انگیزی از فعالیتها: جستجوی گوشت توسط شخصیتها کنسرت هایی که می توانید برای عوامل مختلفی به نام فیکساتور انجام دهید. سایبرپسیکوز برای مقابله با دلخواه خود ؛ نقشه رویدادهایی را که می توانید برای پلیس انجام دهید ، مانند جلوگیری از جرم و حمله. مجموعه های قابل جستجو برای جستجو ؛ و افرادی که نیاز به کمک دارند

متأسفانه ، اگر همه چیز اشتباه پیش رود ، تپانچه و شمشیر Cyberpunk 2077 همه راضی نمی کند. همانطور که جردن اولومن از TechRadar می گوید ، جنگ Cyberpunk 2077 نسبت به Call of Duty به Fallout 4 نزدیکتر است:

… نزدیکترین همسایه Cyberpunk 2077 Fallout 4 است. این کار غیر از نرم افزار عجیب و غریب سایبری در این بخش کار خیلی مهیجی انجام نمی دهد ، اما با این وجود گیم پلی کافی خوبی را ارائه می دهد. با این حال ، نبرد در غوغا ، به ویژه با سلاح های بی روح ، به ویژه شناور و ناامید کننده احساس می شود ، بنابراین جای تاسف است که شاخه ای کامل از ماموریت ها در اطراف آن وجود دارد.

به گفته کالی پلاگ از GameSpot ، خبر خوب این است که شما همیشه می توانید راه خود را برای پیروزی باز کنید:

پس از استفاده از یک دکمه اینترنتی سایبری خوب و تجهیز سریع هک های بهتر ، نبرد برای من شدت گرفت. من یک هک سریع داشتم که اپتیک دشمن را مجدداً راه اندازی کرد – تقریباً همه افراد در شهر شب به جای چشمهای ارگانیک از نرم افزار سایبری برخوردارند – و آنها را به طور موقت کور می کنند و به من اجازه می دهند از پشت آنها رد شوم. من توانستم به راحتی کل سیستم های دوربین را خاموش کرده و برج ها را روی “حالت دوستانه” قرار دهم تا چشمم را شلیک نکنند. من مانند یک معما به بیشتر جلسات نزدیک می شدم: در سیستم های دوربین نفوذ می کردم تا ببینم با چه تعداد دشمن سر و کار دارم ، سپس می فهمم که چه کسی حواس را پرت می کنم و در چه جهتی می توانم بدون توجه از اتاق به اتاق دیگر حرکت کنم.

همانطور که گیم پلی Cyberpunk 2077 سرگرم کننده است ، شخصیت های اصلی آن در مرکز پارک ژن The Washington Post قرار گرفته اند:

این بازی پر از شخصیت های هوشمند است که دارای فرصت های زیادی برای نشان دادن توانایی نوشتن برای کنار آمدن با صمیمیت عاطفی است. شخصیت هایی مانند جودی ، یک تکنسین ماهر “تکنسین” (نسخه بازی واقعیت مجازی) ، به خصوص هنگام برخورد با شرایط آزار دهنده ، با احتیاط و دقت زیادی رفتار می شوند.

https://www.youtube.com/watch؟v=BO8lX3hDU30

متأسفانه ، همه چیز با صدای بلند برای PC Gamer James Davenport ، که اشتباهات زیادی انجام داد به طوری که 22 امتیاز از امتیاز نهایی خود کاهش یافت ، پایان یافت:

حیف است که تقریباً هر ریتم جدی دراماتیک توسط نوعی خطا تضعیف شده است ، از رابط کاربری مملو از اعلان ها و عبورهایی که ناپدید نمی شوند ، تا خطاهای کامل اسکریپت که در غیر این صورت صحنه های شاد را متوقف می کند. آنچه قرار بود مورد پسند من باشد ، یک مأموریت نفوذ هیجان انگیز که در یک رویداد عمومی شلوغ سازمان یافته بود ، توسط دو آسانسور خراب تخریب شد. مجبور شدم چند بار شارژ کنم تا آنها کار کنند.

پوچ ترین اشتباه ممکن است این بوده باشد که برخی از کودکان قبل از مسابقه تیراندازی که من با یک عشایر دوستانه شرکت کردم ، ظاهر شدند. من نمی توانستم نزدیک بچه ها شلیک کنم زیرا اسلحه من به طور خودکار بالا می رفت ، بنابراین من همانجا نشستم و اجازه دادم تایمر تمام شود در حالی که دوستم صحبت می کرد.

اشتباهات کنار ، بعد از اینکه Cyberpunk 2077 شما را اذیت کرد ، حداقل برای چند روز آرام نخواهد شد ، کریس تاپسل از Eurogamer گزارش می دهد:

برای من هنوز زود است ، باید بگویم – بعد از 30 ساعت من هنوز بودم ، بدون شک برای وحشت بسیاری از ناپدید شدن وقت آزاد ، فقط یافتن پاهایم – اما بیشتر این تمرکز روی داستان اصلی Cyberpunk است که خیلی دور تعجب بود

به طور کلی ، Cyberpunk 2077 به نظر یک تجربه هیجان انگیز و آینده نگرانه است که ده ها ساعت بازیکنان را سرگرم خواهد کرد. با این حال ، این یک تجربه تحت الشعاع تعدادی از مسائل فنی و در بعضی مواقع یک نبرد ضعیف است – امیدواریم که با تنظیمات آینده این مسائل برطرف شود و به سایبرپانک 2077 زودتر از دیرتر به پتانسیل کامل خود برسد.

در مورد عملکرد و سایر جزئیات فنی در مورد جدیدترین حماسه CD Projekt Red ، با ما همراه باشید. ما نتوانستیم یک نسخه برای بررسی بازی بدست آوریم ، بنابراین آزمایشات و تجزیه و تحلیل های ما باید تا زمان راه اندازی منتظر بمانیم.


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>