[ad_1]

با نامه: هزینه های جهانی برای برنامه ها و بازی های موبایل برای اولین بار در سال 2020 بیش از 100 میلیارد دلار است ، که با تغییر در رفتاری که در نتیجه همه گیر جهانی اتفاق افتاده جبران می شود. اما این فقط یک داستان حتی بزرگتر درباره گذراندن کریسمس را می خراشد.

طبق برآوردهای اولیه تحلیلگر موبایل Sensor Tower ، هزینه های جهانی در App Store و Google Play در کریسمس به 407.6 میلیون دلار رسیده است. این افزایش 34.5 درصدی سالانه نسبت به 303 میلیون دلار تولید شده در سال 2019 است و تقریباً دو برابر رشد سال گذشته نسبت به سال 2018 است.

Sensor Tower ، دسته ای که 295.6 میلیون دلار از کل هزینه ها را تشکیل می دهد ، گفت که بیشتر هزینه های تعطیلات مربوط به بازی های موبایل است.

داده ها نشان می دهد که هزینه های مصرف کننده آمریکایی در کریسمس نزدیک به 130 میلیون دلار در دو فروشگاه بزرگ فروشگاه نرم افزار فروخته است که 38.7 درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته است.

بهترین بازی موبایل در ایالات متحده Roblox بود که در کریسمس 6.6 میلیون دلار چشمگیر به دست آورد. محبوب ترین برنامه غیر بازی در ایالات متحده بر اساس هزینه های مصرف کننده ، دیزنی + بود که 2.6 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

این گزارش باعث کاهش هزینه های مصرف کننده در فروشگاه برنامه نمی شود ، اما براساس آنچه در مورد فعال سازی دستگاه های جدید در کریسمس می دانیم ، بیشتر هزینه های تعطیلات احتمالاً در فروشگاه App اپل بوده است.

Sensor Tower اعلام کرد انتظار دارد در اوایل ژانویه یک تحلیل کامل هزینه برای برنامه های کاربردی در سال 2020 انجام دهد. در ضمن ، در بررسی 2020 مورد بررسی شرکت دریغ نکنید.

ارشد ارشد از برت جردن

[ad_2]

منبع: tanha-news.ir