درآمد منفعل

این رویا است ، درست است؟

در حین خوابیدن درآمد کسب کنید.

برای 99٪ افراد ، بازاریابی وابسته نحوه شروع فعالیت آنها است.

ایده ای که در پشت آن وجود دارد این است که شما محصولات دیگران را اغلب از طریق یک شبکه وابسته تبلیغ می کنید ، در صورتی که در واقع مردم به لطف بازاریابی شما خرید می کنند ، مانند سایت کمیسیون دریافت می کنید.

این براساس تقسیم درآمد است. اگر محصولی دارید و می خواهید فروش بیشتری داشته باشید ، می توانید از طریق یک برنامه وابسته به مروجین انگیزه مالی بدهید. اگر محصولی ندارید و می خواهید پول در بیاورید ، می توانید محصولی را که احساس می کنید ارزش دارد تبلیغ کنید و از آن به عنوان بازاریاب وابسته درآمد کسب کنید.

من قبلاً کمی در این باره صحبت کرده ام ، اما امروز می خواهم بیشتر به به صرفه ترین بپردازم که در واقع بازاریابی شرکت های وابسته چیست ، طرف های آن چیست و چطور شروع کنم. بنابراین ، بیایید به راهنمای بازاریابی شرکت وابسته خود برویم. آماده؟

تعاریف
بهترین تعریف از بازاریابی وابسته را می توان در درآمد غیرفعال هوشمند Pat Flynn یافت:

بازاریابی وابسته به فرآیند بدست آوردن پورسانت با تبلیغ محصولات دیگران (یا شرکت) گفته می شود. شما محصولی را که دوست دارید پیدا می کنید ، آن را برای دیگران تبلیغ می کنید و برای هر فروش که می کنید بخشی از سود را بدست می آورید.

با این حال ، ویکی پدیا در مورد 4 طرف مختلف درگیر صحبت می کند: تاجر ، شبکه ، ناشر و مشتری.

در تعاریف دیگر به جای 4 در مورد 3 حزب صحبت شده است.

تصویر 30
(منبع تصویر: CJ)

من در هر ثانیه هر 4 طرف را توضیح خواهم داد. اما ، وقتی صحبت از بازاریابی واقعی می شود ، دو معادله وابسته وجود دارد: خالق و فروشنده محصول و بازاریاب وابسته.

بنابراین ، بازاریابی وابسته می تواند به عنوان فرآیند گسترش ایجاد محصول و بازاریابی محصول در بین احزاب مختلف شناخته شود ، جایی که هر یک از طرفین سهمی از درآمد را با توجه به سهم خود دریافت می کنند.

فقط تبلیغات یا فقط ایجاد محصول نیست که شما را به عنوان بازاریاب شرکت های وابسته مشخص می کند.

شما می توانید هم خالق باشید و هم بازاریاب و همچنان از ایده اصلی تقسیم درآمد سود ببرید.

حال بیایید به تمام قسمتهای یک سیستم بازاریابی وابسته موفق نگاهی بیندازیم.

بازرگان: گاهی اوقات به عنوان خالق ، فروشنده ، مارک ، خرده فروش یا فروشنده نیز شناخته می شود. این طرف ایجاد کننده محصول است. این می تواند یک شرکت بزرگ مانند Dyson باشد که جاروبرقی تولید می کند.

یا ، این می تواند یک فرد واحد مانند Mariah Coz باشد ، که دوره های آنلاین را به کارآفرینان زن می فروشد.

از کارآفرینان انفرادی گرفته تا شرکت های نوپا گرفته تا شرکت های عظیم Fortune 500 ، هرکسی می تواند تاجر یک برنامه بازاریابی شرکت های وابسته باشد. آنها حتی لازم نیست به طور فعال درگیر شوند. آنها فقط باید محصولی برای فروش داشته باشند.

شرکت وابسته: این مهمانی بعضاً به عنوان ناشر نیز شناخته می شود. شرکت های وابسته همچنین می توانند از افراد مجرد تا کل شرکت ها باشند. یک تجارت بازاریابی وابسته می تواند هر ماه چند صد دلار کمیسیون یا ده ها میلیون دلار درآمد کسب کند.

این جایی است که بازاریابی اتفاق می افتد. یک شرکت وابسته یک یا چند محصول وابسته را تبلیغ می کند و سعی می کند مشتریان بالقوه را از ارزش محصول بازرگان جذب و متقاعد کند تا در نهایت خرید آن را انجام دهند.

این امر می تواند با راه اندازی یک وبلاگ بررسی محصولات تاجر حاصل شود. مثلا:

22
این سایت همچنین می تواند یک سایت کامل باشد که به پیدا کردن محصولات جالب مربوط به موضوعی خاص و تبلیغ آن محصولات وابسته اختصاص یافته است.

35
(به همین دلیل است که من شکستم یکی از محبوب ترین سایت های شبکه وابسته است)

مصرف کننده: مشتری یا مصرف کننده سیستم وابسته را دور می زند. بدون فروش ، هیچ کمیسیونی برای توزیع وجود ندارد و هیچ درآمدی برای تقسیم وجود ندارد.

این شرکت وابسته سعی خواهد کرد در هر کانالی که صلاح می داند ، از جمله یک شبکه اجتماعی ، بیلبوردهای دیجیتال یا از طریق موتور جستجو با استفاده از بازاریابی محتوا در وبلاگ ، به مصرف کننده بازاریابی کند.

این که آیا مصرف کننده می داند که آنها بخشی از سیستم بازاریابی شرکت های وابسته هستند یا خیر ، بیشتر به شرکت وابسته بستگی دارد.

برخی تصمیم می گیرند که به مصرف کنندگان خود اطلاع دهند و شرکت های وابسته بیشتر تمایل دارند در مورد انگیزه بازاریابی خود از نظر مالی شفاف باشند ، اما برخی دیگر این کار را نمی کنند.

آنها اجازه می دهند سیستم ردیابی در پس زمینه کار کند ، جایی که مشتری می تواند روند خرید را مثل همیشه دنبال کند و شرکت وابسته همچنان در ازای کارمزد پرداخت می شود.

مصرف کننده معمولاً قیمت بالاتری به بازاریاب شرکت وابسته پرداخت نخواهد کرد ، زیرا هزینه شبکه وابسته قبلاً در قیمت خرده فروشی لحاظ شده است.

شبکه: فقط برخی قسمت شبکه را از معادله بازاریابی وابسته در نظر می گیرند. اما ، من معتقدم که یک راهنمای بازاریابی وابسته باید شامل شبکه ها باشد ، زیرا ، در بسیاری از موارد ، یک شبکه به عنوان واسطه بین شرکت وابسته و بازرگان کار می کند.

در حالی که می توانید دوره آنلاین آنلاین شخصی را ایجاد کرده و فقط یک سهم مستقیم از درآمد را با آنها ترتیب دهید ، به شبکه ای مانند ClickBank یا کمیسیون اتصال اجازه پرداخت و تحویل محصول را می دهد تا نکته جدی تری در مورد بازاریابی وابسته شما ایجاد کند.