برخی از خرده فروشان برای جلوگیری از بازیابی سهام ، به خریداران این امکان را می دهند تا خریدهای برگشت خورده را حفظ کنند


Facepalm: جای تعجب نیست که مجرمان اینترنتی قبلاً از این استراتژی آگاه بوده و با استفاده از مهندسی اجتماعی یا یک دروغ بی طرفانه از آن برای سود شخصی بهره می برند. بدین ترتیب ، احتمالاً مشخصات دقیق آنچه به منزله بازگرداندن “نگه داشتن آن” است ، برای جلوگیری از کلاهبرداری محرمانه (و روان) است.

افزایش خریدهای اینترنتی طی سال گذشته برخی از خرده فروشان را بر آن داشته است تا در مورد نحوه بازده خود بازنگری کنند.

طبق وال استریت ژورنال ، برخی از بازیکنان عمده تجارت الکترونیکی ، از جمله آمازون و والمارت ، از هوش مصنوعی برای تعیین مرحله ای که هنگام پردازش بازپرداخت استفاده می کنند استفاده می کنند. برای کالاهای ارزان یا بزرگ ، بازپرداخت به راحتی قیمت خرید و وادار کردن مشتری به نگهداری کالا ارزان تر است.

سخنگوی والمارت گفت که گزینه “نگه داشتن” گاهی اوقات برای کالاهایی استفاده می شود که قصد فروش مجدد آن را ندارند و براساس شاخص هایی مانند ارزش محصول ، سابقه خرید مشتری و هزینه پردازش بازده تعیین می شود.

تارگت گفت که این مبلغ خریدی را پس می دهد و خریداران را ترغیب می کند که کالا را نگه دارند یا آن را در موارد کمی اهدا کنند که این کار آسان تر از برگرداندن کالا است. آمازون مادر بود وقتی از او نظر خواستند.

سال گذشته ، خرده فروشان مشتریان را ترغیب می کنند تا کالاهای ناخواسته را به فروشگاه های محلی برگردانند. این نه تنها از نظر هزینه حمل و نقل ارزان تر بود ، بلکه فرصت دیگری را برای فروش به خرده فروشان داد ، زیرا مشتریان تمایل به خرید اضافی هنگام حضور در فروشگاه را داشتند. با این حال ، با توجه به همه گیری همه گیر ، این گزینه چندان امکان پذیر نیست.

اعتبار تصویر Tero Vesalainen ، مغز سایبری


منبع: tanha-news.ir

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>