اپل نسبت به تبلیغ فیس بوک حمله کننده واکنش نشان می دهد و می گوید: “این به نفع کاربران ماست”


در چارچوب: با iOS 14 ، اپل سیاست شفافیت جدیدی را ارائه داد که سازندگان برنامه را ملزم می کند “برچسب های تغذیه ای” را در توضیحات App Store خود منتشر کنند. شاید مهمتر از همه ، برنامه ها اکنون باید از کاربران برای ردیابی یا جمع آوری داده ها اجازه بگیرند.

دیروز ، فیس بوک با تبلیغات تمام صفحه در نیویورک تایمز ، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست ، سیاست های جدید حریم خصوصی اپل و ویژگی های آن را مورد انتقاد قرار داد. این غول شبکه های اجتماعی ادعا می کند که اپل با تغییرات خود “ویرانگر” کسب و کارهای کوچک است.

در پاسخ به این آگهی ، اپل با انتشار بیانیه ای به واشنگتن پست ، از موقعیت خود دفاع کرد و به کاربران این امکان را داد که آیا کاربران می خواهند برنامه هایی را برای ردیابی آنها و جمع آوری اطلاعات شخصی انتخاب کنند.

“ما معتقدیم که فقط مسئله محافظت از کاربران ما است. کاربران باید بدانند چه زمانی داده های آنها در برنامه ها و وب سایت های دیگر جمع آوری و به اشتراک گذاشته می شود – و باید این اجازه را انتخاب کنند یا خیر. شفافیت پیگیری برنامه در iOS 14 نیازی به تغییر رویکرد فیس بوک در ردیابی کاربران و ایجاد تبلیغات هدفمند ندارد ، بلکه به سادگی از آنها می خواهد تا به کاربران حق انتخاب دهند.

پاسخ اپل اندکی پس از انتشار آگهی فیس بوک اعلام شد. در یک شب ، فیس بوک مجموعه دیگری از تبلیغات تمام صفحه را آماده کرد ، که این مشکل را بیش از پیش پیش برد.

اولین بار نیست که فیس بوک ویژگی های جدید ردیابی iOS 14 اپل را راه اندازی می کند. در اوایل ماه اوت ، آن را به شرکای خود اعلام کرد که همزمان با سیستم عامل موبایل به روز شده تغییر کنند. ماه گذشته ، او اپل را به دلیل استفاده از سیاست ها و ویژگی های کاربر محور برای “ترجیح دادن مجموعه داده های خود” مورد انتقاد قرار داد.

حتما بخوانید:
بازی اعلام نشده Dreamcast Surfaces سیمپسون بصورت آنلاین

فیس بوک همچنین اخیراً در صحنه دیگری با اپل روبرو شده است. در رابطه با تبلیغ دیروز برای حمله ، این شرکت در نبرد حقوقی با اپل به کمک اپیک آمد. وال استریت ژورنال خاطرنشان می کند که فیس بوک متعهد شده است که مواد و اسناد پشتیبانی را برای استفاده در برابر نیروگاه کوپرتینو در اختیار اپیک قرار دهد.

واضح است که فیس بوک مورد حمله قرار گرفته و قصد تسلیم شدن ندارد. با این حال ، مبارزه با حقوق مصرف کنندگان برای کنترل داده های شخصی در حالی که از مشاغل کوچک برای عذرخواهی و تأیید اعتبار جمع آوری اطلاعات غیرارادی استفاده می کنید ، بهترین گزینه نیست.

اعتبار تصویر: TY Lim




منبع: tanha-news.ir

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort android rat duşakabin fiyatları fud crypter hack forum instagram beğeni bayan escort - vip elit escort html nullednulled themesMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaViagraMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme BozdurmaVodafone Mobil Ödeme Bozdurma